חיפוש
חיפוש

מה זה ייעוץ זוגי 

זוגות רבים מוצאים את עצמם זקוקים לליווי וייעוץ שיאפשר להם להגיע להבנות. אם אתם מוצאים את עצמכם חווים קושי בתקשורת, רבים ליד הילדים או מדברים לא פעם על גירושים – כדאי שתכירו מקרוב את הייעוץ הזוגי ותגלו שאתם יכולים להביא לשינוי מהותי בזוגיות שלי.

 

תכירו את הגורמים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

בכתיבת מדריך זה, בחרנו לפנות אל גורמים יודעי דבר בכל הנוגע לייעוץ זוגי. אנו אמנם מכירים את התחום באופן מעמיק, אך היה חשוב לנו לשמוע את כל המידע מצד אלו שחיים את הדבר. נגלה לכם כי אלו זוגות שנמצאים בימים אלו ממש בהליך של ייעוץ שכזה.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בפורום שעוסק בתחום הזוגיות וביקשנו לקבל מידע בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 20 זוגות שביקשו למסור את כל המידע שנבקש לדעת בנושא. זו ההזדמנות להודות לכל אחד מהזוגות הללו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות מבורכת בנושא.

 

בואו נעשה סדר ונגדיר את הייעוץ הזוגי

אם שמעתם בעבר על זוג שהלך אל ייעוץ זוגי, תוכלו לדעת כעת כי מדובר בייעוץ שמאפשר לזוגות להגיע לפתרון של קונפליקטים שהם חווים בחיי היום יום. בנוסף לכך, הייעוץ גם מאפשר להתמודד עם משברים ומצבי לחץ שונים שבאים לידי ביטוי במהלך החיים הזוגיים. כל אלו עשויים להתקיים כתוצאה של המצבים באים:

  • תקשורת לקויה
  • מאבקי כוחות
  • משבר אמון
  • ביקורתיות
  • קנאה
  • חוסר הסכמה
  • ריחוק מיני ועוד

 

איך הייעוץ הזוגי מתנהל?

יכול להיות שתמיד רציתם להיות זבוב על הקיר בייעוץ זוגי של אחרים, אז דעו שאתם לא צריכים את זה. אנו נספר לכם איך ההליך עובד. נאמר לנו כי לכל יועץ זוגי יש טכניקות משלו ודרכי טיפול שונות שבאמצעותם הוא עובד. ראוי לציין כי הייעוץ לא מתמקד במה שהיה בעבר. שכן, המטפל מתמקד יותר בדרכי פעולה שיאפשרו לסייע לבני הזוג להביא לשיפור משמעותי של הקשר כבר בימים שלאחר הפגישה.

 

איך בוחרים יועץ זוגי?

בחירה של יועץ זוגי היא לא עניין של מה בכך. שכן, אתם צפויים לעמוד מולו ולהציג בפניו את כל הדברים שקשים לכם בחיי הזוגיות. לכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר ביועץ מקצועי, מוסמך שידע לסייע לכם ולהביא לפתרון של הבעיות שאתם חווים על הצד הטוב ביותר. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שהדרך הטובה ביותר להגיע אל יועץ זוגי מומלץ היא באמצעות קריאת חוות דעת ברשת.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המעמיק שאתם צריכים לדעת אודות ייעוץ זוגי, הדרך שבה הוא מתנהל ובחירה נכונה של יועץ שכזה. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתמצאו את היועץ המתאים לכם ביותר, זה שיאפשר לכם להגיע אל דרך הישר ואל זוגיות מדויקת.

ייעוץ

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה