חיפוש
חיפוש

מה זה קריפטו ומתי הוא הומצא

לאחרונה אנחנו שומעים מכל מקום על מטבע הקריפטו. לעתים נדמה לנו שזהו נושא השיחה היחיד שמתקיים כיום בין אנשים. בעקבות ריבוי שיחות בנושא, הבנו שהגיע הזמן שלנו לחקור את העניין באופן מעמיק ולהבין אחת ולתמיד מה זה בכלל קריפטו. לכן, יצאנו לחקור את הנושא וחזרנו עם כל הפרטים אודות המטבע, מתי הוא הומצא ועוד פרטים שאתם בטוח רוצים לדעת לגביו. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החשוב.

 

איך הגענו בכלל לכל הפרטים הללו?

כדי שנוכל להבין קצת יותר במטבע הקריפטו, החלטנו לפנות אל גורמים שונים שמכירים אותו מקרוב. ראוי לציין כי בדרך כלל אנחנו עורכים חיפוש מעמיק ברחבי הרשת כדי להכיר בנושא באופן מעמיק. אבל הפעם החרגנו ממנהגנו בגלל שאנחנו יודעים שיש הרבה מידע חיוני שנמצא אצל הסובבים אותו. כך שפנינו אל הגורמים הבאים שסייעו לנו באיסוף המידע הרלוונטי ביותר למדריך זה:

  • כלכלנים ומומחים בתחום הפיננסי
  • שכנים
  • עובדים בבנק ועוד

 

נו, אז מה זה קריפטו בכלל?

כדי להסביר מה זה קריפטו אנחנו צריכים להתעכב על מושג שממנו המטבע נוצר. מדובר ב"קריפטוגרפיה" שזה בעצם אומר – צופן. עכשיו, כשאתם יודעים שהמטבעות קשורים איכשהו לצופן, אפשר להסביר שמדובר באמצעי אבטחי שמשמשים למניעה של גניבות והעתקה של מטבעות. המטבע המיוחד הזה כולל בעצם טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת הצפנה עוצמתית שלא ניתנת לפיצוח. הצפנה שכוללת קוד שידוע אך ורק למשתמש, למי שרכש את המטבע המדובר.

 

מתי הומצא הקריפטו?

כששאלנו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך לגבי הזמן שבו הקריפטו הומצא, שמענו סיפורים ארוכים אודות המשבר הכלכלי שפקד אותנו בשנת 2008. אף אחד לא ידע להגיד לנו תאריך מדויק. אנו יכולים לומר לכם שניתן לומר בוודאות שהשנה שבה המטבע ראה אור לראשונה היה בסוף 2008, בואכה שנת 2009.

 

איך אפשר למצוא פרטים נוספים על המטבע?

יכול להיות שגם אתם, בדיוק כמונו, רוצים לדעת מידע מעמיק יותר אודות המטבע. אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לחפש כלכלנים או אנשים שעוסקים בתחום. אתם יכולים פשוט לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. יש כל מיני דרכים להגיע למידע אודות המטבע המדובר. אנחנו למשל גלשנו בגוגל ומצאנו מידע רב בנושא באתרים שעוסקים במטבעות. כשרצינו לשמוע סיפורים שקשורים למטבע, נכנסו אל הרשתות החברתיות ושם קראנו פרטים מעמיקים יותר שגולשים ציינו אודות המטבע.

 

סיפור מעניין על קריפטו

כדי להמחיש לכם כמה אתם יכולים למצוא מידע מעניין אודות המטבע ברחבי הרשת, נשתף אתכם שקראנו סיפור על שני ילדים שרכשו את המטבע והיום הם עשירים. זהו רק סיפור אחד ממגוון שיתופים שאתם יכולים למצוא באתרי החדשות וברשתות החברתיות. אז למה אתם מחכים? תמשיכו לחקור את הנושא באופן מעמיק ותגלו מידע מעניין אודות המטבע שכולם מדברים עליו.

קריפטו

 

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה