חיפוש
חיפוש

מה חשוב לבדוק לפני קניית קסדה לאופנוע?

לא כל יום קונים קסדה חדשה. זה מאורע קצת מרגש, ולא שגרתי. אבל בגלל שקסדה היא מוצר די יקר, חשוב לבחור טוב את הקסדה החדשה שלך. אז מה חשוב לבדוק לפני קניית קסדה לאופנוע?

 

נוחות

מעבר למהות הבסיסית ביותר של הקסדה – הבטיחות שלך כרוכב, חשוב לוודא שהקסדה נוחה לך. קסדות לאופנוע מיוצרות בפסי יצור המוניים, במידות ופרופורציות שמיועדות להתאים למה שיותר אנשים. אתה, לעומת זאת, יחיד ומיוחד. הראש שלך לא זהה באופן מוחלט לראש של חבר שלך. לכן, כשאתה קונה קסדה לאופנועים – אתה חייב לוודא קודם כל שהיא נוחה לך.

יכול להיות שתבלה עם הקסדה הזו לא מעט זמן. למען האמת, אנחנו מאחלים לך שלא תעשה כל תאונה, והקסדה תשאר שלמה ותקינה למשך שנים ארוכות. אבל אם תתפשר על הנוחות כשאתה קונה את הקסדה, תצטרך להתמודד עם ההשלכות עוד שנים קדימה.

קסדות לאופנוע

פונקציונליות

כמו שאתה בטח יודע, יש סוגים שונים של קסדות. קסדת שטח תראה קצת שונה מקסדת חצי. השימוש שלהן גם יהיה שונה. קסדה שמיועדת לשליח בעיר ככל הנראה תגיע עם אוזניית בלוטות' מובנית, בעוד, שקסדה לשטח תגיע עם זכוכית שנועדה להחליף את משקפי השמש שלא יהיה לך נוח לשים.

כשאתה בוחר את הקסדה הבאה שלך, אתה צריך לחשוב על הפונקציונליות שלה. הקסדה צריכה לשרת אותך, להקל עליך ולהגן עליך. אם הקסדה שאתה בוחן לא עושה אפילו רק אחת משלושת ההגדרות הללו – לא כדאי שתקנה אותה.

 

עיצוב

אם נחזור לאיחול שלנו מקודם, הקסדה הזו הולכת להישאר איתך עוד הרבה זמן. זה אומר שאתה צריך לחשוב עליה לא רק כעל פריט מיגון הכרחי – אלא גם כפריט לבוש. תחשוב על זה כמו חולצה שתלבש כל יום במשך כמה שנים, לכמה שעות בכל יום.

כשאתה בוחר קסדה, חשוב לקחת בחשבון את העיצוב שלה. מצד אחד, העיצוב של הקסדה צריך לבטא את האישיות שלך, להכניס קצת גיוון ועניין. מצד שני, היא הולכת ללוות אותך עוד כמה שנים. קסדה שנראית היום מצחיק – יכולה להיראות מביכה בעוד שנתיים.

קסדות לאופנוע

מחיר

כשזה מגיע לבטיחות – לא כדאי לחסוך. אין מחיר לכך שתצא מתאונה בלי פגיעת ראש, ותוכל להמשיך בתפקוד תקין את חייך. יחד עם זאת, מחיר גבוה לא מבטיח איכות גבוהה. קסדות לאופנוע יכולות להיות מוצר יקר, ובצדק. מושקעות בהן הרבה מאוד שעות מחשבה, עיצוב ונעשה שימוש בחומרים הטובים ביותר כדי לשמור עלייך.

 

סיכום

לסיכום, קסדה יכולה להציל חיים. אתה רק צריך לשים לב שאתה לא פותח לעצמך חור בארנק בשביל לשלם על קסדה שנראית עליך טוב, אבל מגינה עליך פחות. אם אתה מתלבט – תחשוב האם אתה מקבל תמורה טובה לכסף שלך. כשאתה בוחר קסדה חדשה, כך בחשבון את המחיר, הפונקציונליות ועוד.

קסדות לאופנוע

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה