חיפוש
חיפוש

מה חשוב שיהיה בחדר הנקה במשרד?

בהנחה שיש לכם מספר עובדות במשרד, אם יש להן ילדים קטנים כדאי לדאוג להן לסביבת הנקת נעימה. רוב הנשים לא אוהבות להניק במרחב ציבורי, במיוחד כזה שיש בו גברים, כך שחדר כזה הוא משהו שאין לכם את הזכות לוותר עליו. כדי שתדעו מה בדיוק צריך להיות בחדר הזה גם אם אתם גברים, אנחנו כאן כדי לספר לכם על המרכיבים הבסיסיים של חדר הנקה. 

 

אזור הנקה נוח

בעיצוב חדר ההנקה עליכם לדאוג למיטה או כיסאות, עליה תוכל לשבת מי שמניקה את הילד. זה לא סוד שהנקה לא נעשית בעמידה, אז עוד לפני שנדבר על הפריטים עצמם, אל תשכחו לדאוג למרחב הנקה שיהיה נוח https://biamba.co.il

הנקה

שמיכת הנקה

הדבר הראשון שאליו אתם צריכים לדאוג זו שמיכת הנקה. השמיכה היא שמיכה שאותה האישה יכולה לפרוש על עצמה, וכך להניק את הילד בלי לחוש אי נעימות מהסביבה. גם אם אתם בסביבה שבה אין הרבה אנשים, תמיד כדאי שתהיה שמיכה כזו, כדי שלא משנה מי נמצא בסביבה, כל אחת תוכל להניק בחופשיות.

 

משאבת חלב

פריט נוסף שבלעדיו אי אפשר לדמיין את חדר ההנקה הוא משאבת חלב. המשאבה הזו מדמה את פעולת ההנקה אולם היא מאפשרת לאם לשמור את החלב גם גם התינוק לא יונק ממנה ברגע הזה ממש. כיום יש לא סוגי משאבות, כך שחשוב להקפיד לדאוג לעובדות שלכם למשאבה איכותית, כזו שתאפשר להן להניק ללא כל בעיה. אך מלבד המשאבה, יש פריט נוסף שחשוב להזכיר כאן.

 

שקיות

העובדה שיש משאבת חלב לא מספיקה, כיון שצריך גם מקום שבו תוכל האם לשמור את החלב אותו היא שאבה. בעזרת שקיות הנקה איכותיות ניתן לשמור את החלב, וכך לאפשר לאם להמשיך לעבוד, בלי להניק את התינוק בצורה פיזית. כדאי גם לדאוג למקרר ומקפיא שבו יהיה ניתן לשמור על החלב, לאור העובדה שמדובר על חומר שמתקלקל בצורה מהירה יחסית.

הנקה

רפידות הנקה

מוצר נוסף שכדאי להחזיק בחדר הנקה אלו רפידות הנקה. המטרה של הרפידות הללו היא למנוע כאבים מיותרים לאם המניקה, ולאפשר לה לבצע את הפעולה בלי לסבול מכאבים במהלכה או אחריה. הרפידות הללו הן חד פעמיות, כך שכדאי להחזיק מלאי בחדר ההנקה, ולחדש אותו בכל פעם לפני סיום. מומלץ לבדוק מול העובדות מהן הרפידות שהן היו רוצות לראות בחדר ההנקה שלהן.

 

לסיכום

עיצוב של חדר הנקה במשרד דורש מאיתנו מחשבה רבה. המטרה של החדר הזה היא לאפשר לעובדות שלנו להניק את הילדים בצורה נוחה ונעימה. הדבר הראשון שעליו יש להקפיד הוא עיצוב נוח של החדר, כך שמספר אימהות יוכלו יחד לבצע בו הנקה. בנוסף, הקפידו לדאוג שתהיה בחדר משאבת הנקה איכותית, שקיות שבהן ניתן לשמור את חלב, ורפידות הנחה לחוויה נעימה יותר.

חדר הנקה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה