חיפוש
חיפוש

מה חשוב שיהיה בלוגו של חברה גדולה

עסקים מודרניים תלויים במידה רבה בשיווק אפקטיבי. אנשי מקצוע חושבים תמיד על דרכים חדשות כיצד ליצור אינטראקציה עם צרכנים. לכן, עסקים רבים מוציאים המון כסף על-מנת ליצור עזרים ויזואלים. כיום, לוגו הוא לא רק סמל תעשייתי כדי לזהות את החברה, הוא גם יוצר זהות לחברה. אם כן, יצירת לוגו ברמה גבוהה משפיע במידה גדולה על מספר הלוקוחות שלנו, במאמר הקרוב נראה מהם הדברים החשובים ביצירת לוגו של חברה גדולה.

 

הכר את המותג

לפני שנתחיל בתהליך בניית לוגו , נסו לבסס הבנה ברורה של החברה לה מייצרים את הלוגו ולאורך יצירתו זכרו למי הלוגו מיוצר. שכן, לחברה מסוימת קהל לקוחות מסוים במידה ולא ליצור לוגו שתואם לערכיה של החברה ושל הצרכים להם אנו מייצרים את  הלוגו איכותו לא תשנה מכיוון והוא לא תואם את כוונת החברה.

לוגים מובילים

 

וודא שהלוגו מייצג באופן ברור את החברה

הצבעים והתמונות בהם נעשה שימוש חייבים להתאים לחברה ולמוצרים שהחברה מייצרת ומוכרת. ברגע שנצליח ליצור לוגו שמתאים לחברה ולמוצרים שלה החברה שלנו תוכל לייצג עצמה מול חברות אחרות באופן ברור. בנוסף, קהל הצרכנים יבין בצורה טובה יותר את כוונת העסק רק על בסיס הלוגו ללא צורך בהסבר נוסף, דבר שיכול להוביל ללקוחות נוספים.

 

לוגו של חברה גדולה צריך להרשים

"ישנה רק הזדמנות אחת לייצר רושם ראשוני", והרושם הראשוני הזה הוא בדרך-כלל הלוגו שלנו. עלינו לייצר לוגו כך שבמבט אחד קהל הלקוחות הפעילים והלקוחות הפוטנציאלים שלנו יזכרו את הלוגו וידעו לומר לאיזה חברה הוא שייך. כדי לייצר אפקט זה, וודאו שהלוגו שלנו מיוחד, זאת אומרת שהלוגו שלנו חייב להיות עיצוב חדש שלא מבוסס על עיצוב אחר, כך שיעמוד בפני עצמו ולא יזכיר חברות אחרות. רק במידה והעיצוב של הלוגו טוב יותר מהלוגואים של החברות המתחרות שלנו ניתן להשתמש בו.

 

 בחירת צבע נכונה

לצבע חשיבות מכרעת בקביעת המסר שהחברה מנסה להעביר דרך הלוגו. לדוגמא, במידה והלוגו של חברה מסויימת אדום, יישלח מסר של אגרסיביות, תשוקה ואנרגיה, צבע כחול יעביר מסר של אינטליגנציה, קרבה וכו'. לכן, רוב הרשתות החברתיות דוגמאת פייסבוק משתמשות בלוגו כחול.  זכרו, כל צבע מייצג רגש מסוים, וצבעים מסויימים לא מתאימים לחברות מסוימות. לכן, בחרו את צבעי הלוגו בזהירות רבה.

 

בחירת פונט

כמו לבצע לפונט ישנה חשיבות גדולה בנוגע למסר של החברה. לדוגמא: חברה המייצרת מוצרים לילדים בדרך כלל תבחר בפונט של כתב יד כדי להראות ידידותיות לקהל הצעיר. אם כן, השקיעו זמן בבחירת פונט שמתאים למסר שהחברה שלנו מעבירה.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה