חיפוש
חיפוש

מה כדאי לעשות עם הכסף שלי ?

זאת אחת השאלות שהרבה מאוד אנשים שואלים את עצמם, וכמובן גם שואלים הרבה אנשים אחרים מה כדאי להם לעשות עם הכסף שלהם.

ואז מגיעות מספר תשובות, כי שאתם שואלים מישהו מה כדאי לכם לעשות עם הכסף שלכם, זה תלוי את מי אתם שואלים, יהיו כאלו שיאמרו לכם שאתם יכולים לבזבז ולהנות עם הכסף, ויהיו כאלו שיגידו לכם שאתם חייבים לחסוך, אבל התשובה המדויקת והנכונה ביותר לשאלה הזאת היא, שזה תלוי בגובה הסכום, אם מדובר על סכומים שהם נמוכים, בדרך כלל גם התשואה בהשקעה בסכומים נמוכים היא מאוד זניחה ולא תמיד כדאי להשקיע.

כן, למרות שזה נשמע להרבה מאוד אנשים מזור שלא כדאי להשקיע, כי יש את הגישה שאומרת שתמיד צריכים להשקיע ולנסות למנף את הכסף, עדיין בסכומים נמוכים במיוחד עדיף להשתמש בכסף לדברים אחרים שיכולים להועיל לכם יותר מאשר השקעה עם סכומים זניחים.

 

אם משקיעים עושים את זה נכון

רגע אחד לפני שאתם רצים לעשות צעדים פזיזים עם הכסף שלכם, או ליתר דיוק צעדים שלא בהכרח הם הנכונים עבורכם ואתם רוצים להשקיע את הכסף, יש דבר אחד שזה מגיע להשקעה, אין אחד שלא יגיד לכם שאם כבר עושים השקעה עושים אותה בנדל"ן.

ונדל"ן הוא השקעה שדורשת סכומי כסף גבוהים במיוחד, אחרי הכל המציאות של הנדל"ן בישראל הכתיבה לנו שהיום רכשיה של קרקע או דירה תעלה לנו לכל הפחות מיליון וחצי שקלים חדשים בשביל להביא אחוזי תשואה ראליים.

היום קיימת האפשרות לעשות השקעה בנדל"ן עם לפחות 94,000 שקלים חדשים והכל עם אחוזי תשואה משתלמים במיוחד.

אז איך בכל זאת אפשר להשקיע סכומים כאלו נמוכים בנדל"ן ועדיין לקבל אחוזי תשואה משתלמים במיוחד, כל זה קורה שמנצלים את האפקט של הראשוניות.

כלומר, תהיו הראשונים לבצע את ההשקעה, נכון שזה כרוך עם המון סיכון, אבל יחד עם זאת סיכון בנדל"ן ובסכומים כאלו קטנים הוא משהו שאפשר להתמודד איתו.

 

נסביר בדוגמה :

יש לכם סכום כסף קטן של עד 100 אלף שקלים חדשים ואתם רוצים להשקיע אותו בנדל"ן, כמובן שאין לכם יותר מידי אפשרויות לעשות משהו עם סכום כסף כזה נמוך, אבל אם תשקיעו את הכסף בקרקע שמופשרת לבנייה, כאן העתיד הרבה יותר מזהיר מבחינת התשואה, הרי תחשוב על דירה שהיא כבר בנויה המחיר שלה יהיה גבוה מאוד, ואילו אם אתם רוכשים דירה על הנייר בתהליכי בנייה המחיר שלה יהיה יותר זול בצורה משמעותית וברגע שהיא תהיה בנויה השווי שלה רק יגדל והתשואה שלכם תהיה בהתאם.

יש רבים שמנצלים את האפשרות הזאת בתור השקעה בפני עצמה, הם רוכשים "דירה על הנייר" ואז ברגע שהדירה תהייה בנויה הם מוכרים אותה ברווחים של עשרות ולפעמים גם מאות אלפי שקלים.

פיננסי

אולי יעניין אותך גם

איש כספים
כלכלה ופיננסי
מה זה חברת ייעוץ עסקי?

לא מעט אנשים סבורים שלהיות מנהל טוב זה משהו מולד. עם זאת, ולמרות שאכן דרושה כריזמה ולא מעט שאפתנות, בפועל יש גם כמה דברים שניתן

קרא עוד »
מסחר שוק
כלכלה ופיננסי
יועץ משכנתאות

הגיעה שעתכם לקנות דירה? נמאס לכם להיות הזוג היחיד שעדיין חי בשכירות ואתם כבר יכולים להרשות לעצמכם לרכוש נכס?   אם כך, ברור מדוע אתם

קרא עוד »
פולוסה