חיפוש
חיפוש

מה צריך לבדוק לפני שבאים לקנות אופנוע חדש? מה צריך לשאול ולמה יש לשים לב

קנייה של אופנוע, כמו כזו של כל כלי רכב היא הוצאה משמעותית שצריך להיערך אליה בצורה מתאימה. לא משנה האם מדובר על האופנוע הראשון שלכם, או שכבר קניתם מספר אופנועים, יש כמה שאלות שחשוב שתתנו לעצמכם תשובה עליהן לפני הרכישה של האופנוע. כדי שלא תפספסו אף אחת מהשאלות החשובות, אנחנו כאן כדי לספר לכם מה חשוב לשאול לפני הקנייה.

 

רכישת אופנוע חדש

אם אתם מחפשים אופנוע למכירה, או אפילו אם מצאתם אחד כזה, חשוב לבצע את הקנייה של האופנוע בצורה מושכלת. מלבד העובדה שמדובר על כלי לא זול, אופנוע הוא פריט שהחיים שלכם הולכים להיות תלויים בו, ואם אתם קונים אותו כנראה שאתם הולכים להשתמש בו לא מעט. אבל עוד לפני השאלות שנוגעות לכלי עצמו, עליכם לבדוק מה התקציב שעומד לרשותכם.

 

הגדרת תקציב

התקציב הוא הדבר הראשון שעליכם לעשות כיון שרק אחרי שהוא יהיה מוגדר תוכלו להמשיך לשלבים הבאים. אופנוע יכול לעלות כמה אלפי שקלים, אולם קיימים גם אופנועים שהמחיר שלהם יקר יותר מרכב. לא משנה על איזה אופנוע אתם רוצים ללכת או מה השימוש שאתם מתכננים לעשות בו, לפני הכל חשוב שיהיה לכם תקציב מוגדר לטובת העניין, ורק אז תוכלו להמשיך לשאלות הבאות.

הגדרת תקציב

סוג השימוש

קנייה של אופנוע לצורך טיולים בשטח, שונה מאשר קנייה שלו לצורך נסיעה יומיומית לעבודה. לכל שימוש יש את האופנוע שמתאים לו, וקיימים גם אופנועים שמתאימים לכמה סוגי שימושים. בכל מקרה, עליכם להגדיר לעצמכם לשם מה אתם קונים את הכלי, או לפחות מהי המטרה המרכזית שבגללה אתם זקוקים לאופנוע. זה יאפשר לכם לבחור אופנוע שעונה בצורה המיטבית על מטרה זו.

 

בטיחות

נסיעה על אופנוע מעמידה אתכם בפני סיכון רב כיון שאתם נמצאים על אחד הכלים הכי פגיעים במרחב. לאור זאת, לפני הקנייה של האופנוע בדקו עד כמה הוא מספק לכם נסיעה בטוחה. אם מדובר על כלי שכבר היה בשימוש בדקו מה המצב של המערכות הפנימיות של האופנוע, אלו שאותן אתם לא יכולים לראות מול העיניים.

 

איפה מטפלים

הדבר האחרון שחשוב לעשות הוא לבדוק היכן ניתן לטפל באופנוע. אם יש לחברה שמייצרת את האופנוע מוסך מורשה בארץ אתם מסודרים, אך גם אם לא כדאי שתמצאו לעצמכם מקום קבוע שאליו תוכלו לפנות בעת הצורך כדי לקבל מענה לבעיות ושאלות שעולות ביחס לאופנוע. וודאו שמדובר על מקום אמין שמעניק שירות במחירים סבירים.

 

לסיכום

רכישה של אופנוע צריכה להיעשות בצורה זהירה ומתוך בחינה של כמה פרמטרים. הדבר הראשון שחשוב לבדוק הוא מה התקציב שעומד לרשותכם, וכמובן מה סוג השימוש שאתם מתכננים לעשות באופנוע. בדקו גם שיש לכם מקום שבו תוכלו לטפל באופנוע בעת הצורך.

קניית אופנוע חדש

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה