חיפוש
חיפוש

מה לומדים בלימודי נטורופתיה ואיך ניתן להביא זאת לידי ביטוי

הרפואה המערבית הגיעה במאה השנים האחרונות להישגים חסרי תקדים. יחד עם זאת, ישנם תחומים שגם המחקר של הרפואה המערבית לא מצליח לפתור, מה שמותיר מקום רב לתחום הרפואה המשלימה. ברפואה משלימה אנחנו מנסים להגיע לאורח חיים בריא יותר, ובעזרת אמצעים טבעיים לרפא מחלות שונות. תחום הנטורופתיה הוא חלק אינטגרלי של הרפואה הזו.

 

נטורופתיה

לימודי נטורופתיה נועדו להקנות לנו את הכלים המתאימים והידע שיאפשר לנו לעבוד בתור נטורופתים. אם בעולם הרפואה המערבית עיקר המפגש שלנו הוא עם רופא המשפחה, הנטורופת הוא רופא המשפחה של הרפואה המשלימה. אל הנטורופת אנחנו לא הולכים רק כאשר אנחנו חולים אלא גם כדי לוודא שאורח החיים שלנו תקין, ושאנחנו לא נמצאים במסלול רע מבחינה בריאותית.

את לימודי הנטורופתיה כדאי לעשות במקום שיאפשר לכם להגיע להתמחויות שונות הקשורות לתחום כמו נטורופתיה גניקולוגית המשלבת את הלימודים יחד עם לימודי דולה, התמחות בגוף ונפש או פסיכותרפיה הוליסטית.

לימודי נטורופתיה

מה לומדים

בניגוד לרפואה המערבית, האמונה שלנו בתחום הנטורופתיה היא שהגוף שלנו יודע בדיוק מה טוב לו וכיצד הוא יכול לרפא את עצמו. הלמידה הבסיסית היא על מערכות הגוף, כיצד הן מתפקדות ומה עלול לגרום להפרעות שונות בתפקוד שלהן.

בעוד שההתערבות של הרפואה המערבית גורמת לגוף לסטות מהמסלול שבו הוא נמצא כדי שלאחר זמן הוא יהיה בריא יותר, בנטורופתיה כאשר אנחנו מנסים לתת פתרונות לבעיות שונות המטרה שלנו היא להגיע לפתרונות כמה שיותר טבעיים, שייתנו לגוף את מה שהוא צריך כדי לרפא את עצמו.

 

אפשרויות תעסוקה

לימודי נטורופתיה הם לימודים מאתגרים שאורכים לא מעט שנים, ולא פעם עולה השאלה מה אפשרויות התעסוקה הקיימות בתחום. אז מלבד האפשרות להמשיך לעולם המחקר, ולהעמיק עוד יותר בתחומי הרפואה הטבעית, וישנם שני אפיקי תעסוקה מרכזיים.

לימודי נטורופתיה

עבודה בקופת חולים

האפשרות הראשונה היא לעבוד בקופת חולים. בשנים האחרונות הרפואה המערבית מכירה ביתרונות הרבים שיש לרפואה משלימה, וכך מערכת הרפואה המשלימה הפך להיות חלק בלתי נפרד מקופות החולים. בסיום הלימודים תוכלו להשתלב במחלקת רפואה טבעית באחת מהקופות.

 

קליניקה עצמאית

האפשרות השנייה היא לפתוח קליניקה עצמאית. בשלב הראשון מדובר על צעד מאתגר לאור העובדה שתצטרכו לאסוף קהל לקוחות, אבל בטווח הארוך זו האפשרות הטובה יותר. היא תאפשר לכם לעבוד בצורה שנוחה לכם, ולבחור לבד את התחומים בהם אתם רוצים להעמיק בעולם הנטורופתיה.

 

לסיכום

בכל הנוגע לרפואה משלימה, לנטורופתיה יש מקום של כבוד. הנטורופתיה מאפשרת לנו לספק לגוף כלים שבהם הוא יוכל לרפא את עצמו, בלי להכניס אליו אמצעיים לא טבעיים. במהלך הלימודים נכיר את מערכות הגוף, ונבין טוב יותר מה גורם להן לפעול בצורה לא תקינה. לאחר הלימודים אפשרויות התעסוקה יכולות להיות בפתיחת קליניקה פרטית או בעבודה דרך קופת חולים.

לימודי נטורופתיה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה