חיפוש
חיפוש

מה מגיע בתוך ערכת בר מצווה?

בר מצווה היא אחד הימים הכי חשובים ומשמעותיים בחייו של כל יהודי. זהו בעצם היום שבו הוא הופך מילד צעיר וחסר חשיבות, לאדם בוגר שמהווה חלק אולטימטיבי מעם ישראל. מהרגע שבו האדם עובר את גיל בר מצווה יש לו אחריות מלאה על המעשים שלו, הוא נחשב לאדם מבוגר, ויכול כמובן להשלים מניין ולקחת חלק בכל הטקסים הדתיים כמו תפילות, ועוד.

אין ספק שאנו רוצים לחגוג ולציין את היום הזה בצורה הכי משמעותית שאפשר, אבל איך אנחנו עושים את זה?

 

כיצד נחגוג את בר המצווה?

כיום חגיגות בר המצווה הן חגיגות מפוארות מאוד. בכל בר מצווה יש לפחות אירוע אחד, ולעתים אף יותר מזה. מדובר על אירועים שלא היו מביישים חתונות עד לפני כמה שנים. הם כוללים אולם מפואר או גן אירועים, אוכל מעולה, צלם, תזמורת או די ג'יי מקצועי, וכמובן שלל מזכרות.

אין ספק שהחגיגה חשובה מאוד ושאנו רוצים לציין את היום השמח הזה, אבל מה עם קצת תוכן רוחני? הרי בסופו של דבר מדובר על יום משמעותי מאוד מבחינה רוחנית. אם אתם רוצים לרכוש לחתן בר המצווה היקר מתנה אמיתית וערכית , אנו ממליצים בחום על ערכת בר מצווה.

לחגוג מצווה

מהי מגיע בתוך ערכת בר מצווה?

ערכת בר מצווה כוללת בעצם את כל מה שנער צעיר שחוגג את בר המצווה שלו והופך למעשה ליהודי מבוגר צריך מבחינה דתית. בערכה תוכלו למצוא סט תפילין מהודר מעור של בהמה דקה, טלית צמר בצבע לפי בחירתכם, סידור בנוסח אשכנזי או ספרדי לפי בחירתכם, ותיק תואם לטלית ולתפילין מקטיפה, כאשר ניתן להוסיף עליו ברקמה את שם הילד.

תוכלו גם לרכוש ערכת בר מצווה מהודרת יותר שבה התפילין נעשו מעור של בהמה גסה. אם זה נשמע לכם רלוונטי ומעניין, תוכלו ללחוץ על הקישור הבא יודאיקה חב"ד. תמצאו פה לצד ערכת בר מצווה את כל מוצרי היודאיקה שאתם צריכים לרכוש.

 

למה כדאי לקנות ערכת בר מצווה?

אין ספק שאם אתם רוצים להעניק לילד בר המצווה מתנה ערכית ומשמעותית באמת, זו תהיה ערכת בר מצווה. הרי בסופו של דבר, את כל המתנות שהוא יקבל הוא ישכח מהר מאוד. הכסף יגמר בסופו של דבר, האייפון החדש יתיישן, והצעצועים יתפרקו ויתקלקלו מתישהו.

אבל כמו שכל יהודי יודע, תפילין וטלית זה דבר שנשאר איתנו לאורך כל החיים. גם אם נער בר המצווה לא בהכרח דתי או מסורתי, חשוב מאוד שלכל יהודי יהיו תפילין, טלית, וסידור, הרי אלו הדברים שמחברים אותנו לאלוהים ולעבר המפואר שלנו.

 

סיכום

ערכת בר מצווה היא מתנה סופר משמעותית וחשובה שכל נער בר מצווה צריך לקבל. הערכה כוללת את כל מה שצריך: החל מהתפילין והטלית, ועד לנרתיק הקטיפה שישמור עליהם היטב.

ערכת מצווה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה