חיפוש
חיפוש

מה מיוחד בטבעת יהלום מרובע?

אתה מרגיש שעכשיו זה הזמן הנכון להציע לחברה שלך נישואין? כל מה שבאמת היית רוצה זה להתחתן איתה ולחיות ביחד חיים מאושרים? אם כך, ברור מדוע אתה חושב על השאלה איזו טבעת יהלום תוכל להתאים לה, והאמת היא, שטבעת יהלום מרובע זו יכולה להיות בחירה טובה.

 

כמה יהלומים צריכים להיות בטבעת?

בין אם אתה חושב על טבעת יהלום מרובע ובין אם אתה חושב על טבעות עם יהלומים אחרים, ברור שתרצה לדעת גם כמה יהלומים צריכים להיות על הטבעת.

האם טבעת אירוסין צריכה להיות עם יהלום אחד? או שאולי עדיף שזו תהיה טבעת עם כמה שיותר יהלומים?

כמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה, כי לכל אישה יש טעם אישי אחר והרעיון הוא לקלוע בדיוק לטעם של האישה שאותה אתה רוצה לשמח.

מה שבטוח זה שככל שיהיו יותר יהלומים בטבעת, כך המחיר גם יהיה יותר גבוה.

מצד שני, טבעת אירוסין זה לא משהו שקונים בכל יום ולכן בהחלט כדאי לקחת על השקעה ועל בחירת הטבעת הכי יפה שיש.

 

כמה צריך להשקיע בטבעות יהלום?

האמת היא שזה לא משנה אם אתה מחפש היום טבעת יהלום מרובע או שאתה חושב על כל טבעת יהלום אחרת. מה שבטוח זה שתרצה גם לדעת כמה זה עולה, כי בוודאי יצא לך לשמוע על גברים ששילמו הון עתק על טבעות יהלום שונות. החדשות הטובות הן שאתה היחיד שיקבע כמה הגיוני לשלם, כי לכל גבר שקונה טבעת אירוסין יש תקציב אחר לעניין הזה. כמו כן, זה לא באמת משנה אם מדובר על טבעת אירוסין שאתה קונה לאשתך או שאתה רוצה לקנות לה טבעת יפה לכבוד 20 שנות נישואין מאושרות. מה שבטוח זה שאם תחליט מראש כמה אתה רוצה ויכול להשקיע, זה יהפוך את הרכישה להרבה יותר נוחה וקלה. כשיש לך תקציב הרבה יותר קל לשמור עליו ולכן אנחנו ממליצים לך לתת על כך את הדעת.

 

איפה אפשר וכדאי לקנות היום טבעת אירוסין עם יהלום מרובע?

כמובן שלא חסרות חנויות טובות הפרוסות להן ברחבי הארץ שבהן תוכל למצוא טבעות מקסימום עם יהלום מרובע. עם זאת, לא בכל מקום תמצא את הטוב ביותר וכמובן שלא בכל מקום המחירים יהיו זהים. לכן יש משמעות לשאלה איפה אתה קונה את הטבעת, וכדאי שתדע: יש טעם לבדוק גם את האפשרות של רכישה באינטרנט. העניין הוא שכאשר קונים אונליין טבעות, המחירים כמעט תמיד יהיו יותר טובים. אומנם זה נכון שלא תוכל לראות את הטבעת או לגעת בה, את תמיד יש תמונות שממחישות בצורה נפלאה את עיצוב הטבעת. במידה והטבעת שתגיע לא תהיה לטעמך או שהיא תהיה שונה ממה שדמיינת, תמיד תוכל להחזיר אותה ולקבל את כספך.

 

יהלום ירוק

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים טבעת יהלום
תכשיטים
איך בוחרים טבעת יהלום?

בחירת טבעת יהלום, היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. בין אם זה לרגל אירוסין, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, מציאת טבעת היהלום המושלמת

קרא עוד »
עגיל חישוק
תכשיטים
איך לבחור עגילי יהלום?

עגילי יהלום היא אחת המתנות הנפוצות והמתאימות לימי הולדת וימי נישואין. כמובן, ישנם כאלו שמפנקים גם את אימא שלהם ביום האם, או סתם חברה שרוצה

קרא עוד »
פולוסה