חיפוש
חיפוש

מה ניתן ללמוד בקורס טיקטוק מקצועי

אנחנו חיים בעולם שמשתנה כל הזמן. הידע שהספיק לנו אתמול כדי להצליח לאו דווקא יספיק לנו גם מחר.

טכנולוגיות חדשות מתפתחות, בעוד אחרות הופכות לפחות רלוונטיות.

דברים אלה נכונים במיוחד כאשר אנחנו מדברים על קידום עסקי דיגיטלי – אנחנו נדרשים ללמוד ולצבור ידע כדי להצליח ברשתות החברתיות, וגם אם אתם בקיאים בקידום עסקי בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם זה לא תמיד מספיק.

 

קידום עסקי בטיקטוק – למה בעצם?

אם לא חייתם מתחת לסלע בשנים האחרונות וודאי שמעתם על אפליקציית טיקטוק, גם אם אתם בעצמכם לא משתמשים בה. טיקטוק היא רשת חברתית המתבססת על העלאת סרטונים קצרצרים ומקוריים. כיום טיקטוק מונה מעל ל-650 מיליון משתמשים, כאשר כשליש מהם בני נוער, והשאר צעירים עד גילאי ה-30, אך עם הזמן יותר ויותר מבוגרים נכנסים לטיקטוק.

בעוד פייסבוק ואינסטגרם מעלות את תעריפי הפרסום, בטיקטוק ניתן להגיע לחשיפה של מאות אלפים עם סרטון מוצלח, וגם אם אתם מעוניינים לקבל קצת מעבר זה יעלה לכם הרבה פחות מאשר בפייסבוק או אינסטגרם. טיקטוק היא אפליקציה שמוכוונת ליצירתיות וצרכנות, ובעלי עסקים כבר לא יכולים להדיר את עצמם ממנה.

 

קורס קידום עסקי בטקיטוק

חברת Trend מציעה קורס טיקטוק בו תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על טיקטוק וכל הטכניקות ליצירת סרטונים ויראליים שיביאו את העסק שלכם להצלחה. כדי להצליח בטיקטוק אתם נדרשים לכמה דברים:

  1. ראשית כל, יש להכיר את טיקטוק מבחינה טכנית: כיצד לפתוח חשבון עסקי, כיצד עובדת שיטת התשלום, איך להעלות קמפיין וכדומה.
  2. ידע טכני לא מספיק כדי להכיר את האפליקציה על בוריה. כדי ליצור תוכן איכותי שמתאים לפלטפורמה צריך להכיר את הרוח של טיקטוק: מה מאפיין סרטונים ויראליים, מיהם האושיות המובילות בפלטפורמה וכדומה.
  3. יש להפגין יצירתיות ולחשוב מסביב לקופסא כדי לייצר תוכן שלא דומה למיליון סרטונים שצולמו בעבר.

 

מה לומדים בקורס טיקטוק?

בקורס טיקטוק לומדים הכל על האפליקציה מההתחלה ועד הסוף. הקורס כולל מצד אחד ידע תיאורטי שנדרש כדי להתנהל נכון באפליקציה, אך גם התנסות מעשית והבאת הידע שצברתם לידי מעשה. בסיום הקורס תצאו עם חשבון טיקטוק עליו יישמתם את כל מה שלמדתם.

בקורס לומדים כיצד לפתוח פרופיל, להגדיר אותו לפי קווים שיווקיים ויצירת חשבון מקצועי שיקבל את החשיפה הגבוהה ביותר. נלמד לפצח את האלגוריתם ולהבין מה עובד וכיצד החשיפה שלכם תייצר עוד חשיפה, וזאת באמצעות יצירת צ'ק ליסט בו תשתמשו ביצירת כל סרטון. כך תוכלו להבטיח שתייצרו תוכן באופן תמידי שפשוט לא יגמר.

בקורס תלמדו כיצד לצלם סרטונים ויראליים שיחרכו את האפליקציה, וכמובן גם לתכנן אסטרטגיה לטווח הרחוק שתביא את העסק שלכם להצלחה.

 

למי מתאים קורס טיקטוק?

לעסקים ממגוון תחומים: דיאטה ובריאות, טיפוח ויופי, כושר, שיווק, השכלה ומכירת קורסים, קואצ'ינג, יזמות ועוד.

 

אפליקציה חברתית

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה