חיפוש
חיפוש

מה עדיף – מקלחת או אמבטיה?

קודם כל עדיף שתשדרגו את חדר הרחצה שלכם

עיצוב חללי פנים הבית מעניק לנו הזדמנות חד פעמית לברוא מחדש את העולם הקטן שלנו בצלמנו ובדמותנו. אנחנו יכולים סוף סוף לייצר מרחב על פי הפנטזיות שלנו, על פי השאיפות שלנו ועל פי טעמנו. עיצוב חדר האמבטיה כולל שילוב של בחירות אסתטיות עם בחירות הנוגעות לנוחות ופינוק. תוכלו לשלב בין שתי השאיפות הללו בעזרת מספר מוצרים כמו מוט פינוק למקלחת. הם אולי לא יעשו שינוי מהפכני בחיים שלכם, אבל כן יעניקו לכם דקות ארוכות של עונג בכל יום, וזה דבר שאין לו מחיר. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לבחור לפני שמתחילים בעבודות השדרוג של חדר הרחצה, הוא בין מקלחת לאמבטיה.

 

מאזן היתרונות – מקלחת לעומת אמבטיה

הבחירה בין מקלחת לאמבטיה אינה פשוטה. לכל אחת מהאפשרויות יתרונות משלה, ולכל אחת מהן חסרונות שחשוב לשים אליהם לב. כאשר אנחנו מבצעים את הבחירה, חשוב לקחת בחשבון אביזרים שיכולים לשדרג עבורנו את החוויה. הוספה שלהם לא תהיה כרוכה בעלות גבוהה, אך היא עדיין יכולה לחולל הבדל גדול. מאזן היתרונות והחסרונות של מקלחת לעומת אמבטיה כוללים בין השאר:

  • מקלחת: המקלחת בטוחה יותר לשימוש מאשר אמבטיה, בעיקר עבור אוכלוסייה מבוגרת הנוטה לנפילות תכופות. בנוסף, המקלחת צורכת פחות מים ומאפשרת רחצה זריזה ויעילה יותר. החסרונות של המקלחת מתמקדים בכך שהיא פחות מפנקת מהאמבטיה, ופעמים רבות השהות במים הזורמים מהטוש לא מספקת. ניתן לבטל חיסרון זה על ידי שימוש במוט פינוק למקלחת, באמצעותו ניתן לשלוט בעוצמת הזרם ואף לשלב בין זרם אנכי מהטוש לאופקי מהמוט.

 

  • אמבטיה: האמבטיה היא הפינוק המושלם בסוף היום או השבוע. ניתן לשהות באמבטיה שעות. ניתן לעשות כל מיני פעולות נוספות תוך כדי הרחצה באמבטיה, כולל קריאת מגזינים, שמיעת מוזיקה ועוד. יחד עם זאת, החסרונות של האמבטיה במישור הבטיחות באים לידי ביטוי בכך שהיא מועדת יותר לגרום להחלקה של המתרחץ יותר מאשר במקלחת רגילה. את הבעיה הזו ניתן לפתור בקלות בעזרת מדבקות מונעות החלקה, או בעזרת רכישת אמבטיה המכילה כיסא ישיבה מובנה.

 

חשוב לרכוש מוצרים מאיכות מעולה

כאשר אנחנו מחפשים אמבטיה או טוש חדש, אנחנו לרוב שוגים ומחפשים מוצרים על פי תג המחיר. מדובר בטעות חמורה, מאחר ורכישה של מוצר ירוד עשויה להתברר כיקרה יותר לאחר שנצטרך להחליף אותו זמן קצר לאחר קנייתו. יתרה מזו, חשוב להקפיד ולרכוש מוצר באיכות גבוהה לא רק בגלל אורך החיים המשופר, אלא למען הפינוק וההנאה שלכם. ההנאה מהמקלחת היא אחת מההנאות הקטנות של החיים, שבלעדיהן השגרה שלנו לא הייתה נראית אותו דבר. רכישה של אמבטיה או טוש מפנקים תהפוך לכם עשר דקות ביום לחוויה כיפית ולהזדמנות לפרוק קצת מהמתחים שצברתם.

מקלחת

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה