חיפוש
חיפוש

מה צריך לעשות כדי שחשבונית דיגיטלית תהיה מאושרת למס הכנסה

כיום, אין כמעט דבר שאנחנו לא עושים דרך האינטרנט. אנחנו לומדים, עובדים, מתפתחים, מתאמנים, עושים סידורים, משלמים חשבונות והכל דרך המסך.

היה ברור שלא יאוחר היום מהרגע שגם חשבוניות (שהן חלק ניכר מניהול ובקרת ההוצאות וההכנסות של העסק) יעבור גם הוא למסך המחשב או הפלאפון שלנו.

אם גם אתם עצמאיים ומתלבטים לגבי אמינות השירות, הנוחות או הפרוצדורות הכרוכות בו, המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

חשבונית דיגיטלית או בשמה הרשמי "חשבונית ירוקה"

כחלק מחובות אדם עצמאי במדינה, עליו להוציא לאחר כל מתן שירות חשבונית. בעבר, עצמאיים היו קונים פנקס חשבוניות פיזי, והיו מסתובבים איתו בכל מקום, שכן מתן שירות ללא הוצאת חשבונית הוא עבירה פלילית. פנקס החשבוניות היה מתקמט, הדפים בו היו נקרעים, והכתב היה נמחק משחיקה. מעבר לכך, גם ללקוחות לא היה נוח. החשבונית הייתה נאבדת או נשחקת או נזרקת וזה היה מעורר תסכול וחוסר נוחות לשני הצדדים.
ובשל כך פותחה החשבונית הדיגיטלית. שהיא חשבונית וירטואלית לחלוטין, אך תוקפה זהה ושווה ערך לכזו של חשבונית רגילה מפנקס חשבוניות מסורתי.

אם כך, מהם היתרונות של החשבונית הדיגיטלית \ירוקה?

לחשבונית הדיגיטלית המון יתרונות, הנה כמה מהבולטים והעיקריים ביותר:

החשבונית הדיגיטלית זמינה גם ללקוח וגם לבעל העסק

אז כפי שכבר אמרנו, החשבונית הדיגיטלית היא ממוחשבת לחלוטין. כאשר תבחרו את החברת ההנפקה של החשבוניות שלכם, ותפתחו שם משתמש, תיווצר לכם היסטוריה של כל החשבוניות שהוצאתם בלחיצת כפתור. מעבר לכך, ברגע שאתם מוציאים חשבונית ללקוח, יש לכם אופציה לשלוח אותה אליו באפליקציית הוואצאפ, במייל, ובסמס.

חשבונית ירוקה וידידותית סביבה

שמה השני של החשבונית הדיגיטלית הוא גם "חשבונית ירוקה" וזו המסיבה הפשוטה שהיא ידידותית לסביבה. היא חוסכת ניירת מיותרת ובכך מצמצמת כריתת עצים ומחזור נייר.

סדר, ארגון מעקב

כפי שכבר ציינו מעלה, האתר ממנו אתם מנפיקים את החשבונית יוצר היסטוריית חשבוניות מסודרת, לפי תאריך, סכום ושם הלקוח. שלא כמו הפנקס המיושן שבו הניירות היו נתלשים ונשחקים או שהיו כמה פנקסי חשבוניות בו זמנית ולא היה ניתן להבין מהו הסדר הכרונולוגי של החשבוניות.

זריזות ונגישות חוסכים זמן

אפשר להוציא חשבונית דיגיטלית ללקוח מכל מקום! מהמחשב או מהנייד. באיזה צורה ואופן שתבחרו.

איך אנחנו יודעים שהחשבונית מאושרת למס הכנסה?

מכיוון שהנפקת חשבונית דיגיטלית נהיה מוצר מבוקש מאוד, הוא תפס תאוצה גדולה בקרב שוק החברות. דבר חשוב מאוד שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם נרשמים לחברה מסוימת, היא שהתוכנה של החברה שאליה אתם בוחרים להצטרף יש אישור ממס הכנסה לביצוע ומתן השירות. כדי לדעת שהחשבונית הדיגיטלית בעלת תוקף חוקי לחתימה אלקטרונית: "מסר אלקטרוני החתום בחתימה אלקטרונית מאובטחת, יהיה קביל בכל הליך".

חישוב חשבונית

אולי יעניין אותך גם

פולוסה