חיפוש
חיפוש

מה תפקידה של מערכת ניהול עמדות טעינה לרכב חשמלי?

עמדות טעינה לרכבים חשמליים הפכו להיות מבוקשות מאוד. הסיבה לכך היא שיותר ויותר אנשים מבינים את הרווח הגדול שיש במעבר לרכבים חשמליים הן מבחינה כלכלית וכמובן מצד השמירה על איכות הסביבה. אם אתם מחזיקים בחניון, התקנה של עמדות טעינה יכולות להפוך אותו לפופולרי, אולם חשוב שתהיה לכם דרך לפקח על מה שקורה בעמדות הטעינה שלכם.

 

בקרה על עמדות טעינה

בעלים של רכבים חשמליים צריכים כמובן להטעין את הרכב שלהם. הטענה מלאה של הרכב היא משהו שיכול לקחת קצת זמן, יותר מאשר זה שלוקח לתדלק רכב רגיל. כדי לחסוך את הזמן הזה, הפתרון הטוב ביותר הוא להטעין את הרכב כאשר הוא חונה, אולם לצורך זה אנחנו צריכים חניון שיש בו עמדות טעינה.

אם אתם מחזיקים בחניון, התקנה של עמדות טעינה יכולה להיות מאוד רווחית עבורכם, אולם כדי שתוכלו לנהל את העמדות בצורה נכונה, כדאי מאוד שתהיה לכם מערכת ניהול עמדות טעינה לרכב חשמלי.

 

גביית תשלום

הדבר הראשון שאותו המערכת עושה עבורכם היא גבייה של תשלום. מעבר לתשלום החניה, טעינה של רכב צורכת כמובן חשמל, וזו ההזדמנות שלכם להרוויח. המערכת תחשב את כמות החשמל שאותה הרכב צרך במהלך הטעינה, ותדע לגבות ממנו תשלום גם על החניה וגם על צריכת החשמל.

עמדת טעינה

התראה על תקלות

כמו כל מערכת טכנולוגית, גם בעמדות לטעינה של רכבים חשמליים יכולות להתרחש תקלות שונות. המניעה של חלק מהן אינה אפשרית אולם חשוב שבזמן אמת תדעו על התקלה כדי שתוכלו לטפל בה בהקדם. המערכת יודעת להתריע במקרה של תקלה, לזהות עמדה של עובדת או שהספק החשמל שלה חריג, ולעמים גם תדע להגיד לכם מה בדיוק התקלה שבה אתם צריכים לטפל.

 

בקרת עומסים

בחניון שבו יש מספר רב של עמדות טעינה, אנחנו עלולים להגיע למצב שבו יש עומס על עמדות הטעינה. במקרים הללו חשוב לעצור כמובן רכבים נוספים מלהטעין את עצמם כדי לא להגיע למצב שבו מערכת החשמל קורסת. הבקרה יודעת בכל רגע נתון לומר לכם מהו העומס שמוטל על מערכת החשמל, ותוכל לנתב את הצריכה של החשמל כדי למנוע קריסה של המערכת הכללית.

 

לכו על מערכת פשוטה

הדבר האחרון שחשוב לומר הוא שכדאי לכם בתור מי שאחראים על חניון ללכת על מערכת פשוטה מבחינה תפעולית. כדי לא למצוא את עצמכם במצב שבו כל שני וחמישי אתם זקוקים להדרכה או סיוע שיעזור להתמודד עם המערכת, לכו על מערכת שתעשה עבורכם את העבודה, אבל לא בצורה מתוחכמת מידי.

 

לסיכום

בתור מי שמחזיקים בחניון, עמדות טעינה לרכבים חשמליים יכולות מאוד לעזור לכם. כדי שתוכלו להפיק מהן את המירב, כדאי להתקין מערכת בקרה שתעזור לכם לנטר עומסים, לגבות תשלום וכמובן לקבל התראות אם מתרחשת תקלה.

ידית

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
פולוסה