חיפוש
חיפוש

מוניות לנתב"ג – כל הסודות

רבים יודעים שהזמנה של מונית כרוכה בידע בסיסי שלא כולם מודעים אליו. אנחנו גילינו את העניין הזה ממש לאחרונה, רגע לפני שהזמנו מונית לשדה התעופה, לקראת טיסה עסקית. העניין התגלה לנו כדרך אגב והבנו שעלינו להפיץ אותו הלאה. שכן, כולם צריכים להכיר את הסודות שיאפשרו להם ליהנות מנסיעה נוחה, בטוחה וכמובן – כזו שתאפשר להם להגיע בזמן אל הטיסה. הישארו אתנו ותגלו את כל הסודות.

תשמעו רגע מאיפה הבאנו את כל הסודות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הסודות על מוניות לנתב"ג, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. שכן, לא מזמן, גילינו את הסודות בנושא כשגלשנו בקבוצת פייסבוק סודית שעוסקת בטיסות. הגענו אליה לאחר שמכר שלנו המליץ לנו להעיף מבט בפוסטים שמפורסמים שם מידי יום.

כשגילינו את המידע, ביקשנו מהגולשים בקבוצה לפרסם אותו במדריך מקיף, כדי שגם אחרים יוכלו ליהנות ממנו. לקח לנו הרבה זמן, אבל המנהלים של אותה קבוצה אישרו לנו להוציא כמה סודות בסיסיים מהקבוצה החוצה, אל הרשת. אנו רוצים להודות למנהלים אלו. שכן, בזכותם, המידע יופץ ויאפשר לרבים להכיר את הנושא מקרוב.

מוניות לנתב"ג - כל הסודות

הסוד ה – 1 שאתם צריכים לדעת על מוניות לנתב"ג

הסוד הראשון שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם יוצרים קשר עם חברת מוניות, זו העובדה שיש בעיר שלכם חברות מוניות שונות שמעניקות שירות אך ורק לנוסעים לנתב"ג. אצלנו בעיר, בראשון לציון, יש כמה חברות שהשירות שהן מעניקות זה נסיעה עם מוניות נתב"ג – ראשון לציון וחזרה.

 

למה אתם צריכים להכיר את הסוד הזה?

חשוב שתדעו תחילה שהסוד הזה בא לידי ביטוי גם בערים סמוכות, יש למשל חברת מוניות שמוציאה מוניות נתב"ג – יבנה או מנתב"ג לתל אביב וכו'. חשוב להכיר בסוד זה בגלל שהוא מאפשר לכם ליהנות משירות נסיעה שמתאים לנסיעה שלכם. שכן, מדובר במוניות שעונות על הקריטריונים הבאים:

  • עם נהגים שמכירים את הדרך כמו את כף היד שלהם
  • עם שירות VIP כיאה לטסים לחו"ל
  • עם מוניות גדולות שיכולות להכיל מספר נוסעים ומזוודות

 

הסוד ה – 2 שאתם צריכים לדעת על מוניות לנתב"ג

הסוד השני נוגע למועד ההזמנה. שירות זה יכול לבוא לידי ביטוי בהזמנה מראש וגם בהזמנה של הדקה ה – 90. כך שאם תכננתם נניח לנסוע עם רכב או שהייתה אמורה להיות לכם הקפצה אבל משהו השתבש בדרך, אתם תמיד יכולים לפנות אל חברת המוניות ולבצע הזמנה של הרגע האחרון. כדאי לדעת שלעיתים, בתקופות של חגים, שירות זה עשוי להיות מבוטל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את הסודות שאתם צריכים להכיר על מוניות לנתב"ג. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, עליכם פשוט להעביר אותו הלאה, כדי שכולם יכירו בו.

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
פולוסה