חיפוש
חיפוש

מוצרים לאילוף שכל בעל כלב חייב בביתו

אם הבאתם חבר חדש הביתה, קודם כל מזל טוב על התוספת למשפחתכם, עכשיו כמובן שחשוב לאלף את הכלב שיוכל לחיות אתכם בנוחות ולהסתגל לעולמו

החדש.

בשביל זה חשוב שתתחילו לאסוף את מוצרי האילוף שלפניכם, שיעזרו לכם לעבור את חווית אילוף כלביכם בצורה החלקה והנוחה ביותר שניתן.

 

רשימת ציוד שלא תשאיר לכם הפתעות

כאשר אתם צריכים להתחיל ולרכוש את המוצרים לאילוף הכלב שלכם, הדבר החשוב זה להתחיל בבניית רשימת הציוד המותאמת שלא תפספס שום דבר חשוב. אם מדובר בגור כלבים, הם כמו ילדים, חסרי הבנה, ודורשים הרבה מאוד התמודדות והתאמה בכדי שיסתגלו לחייהם החדשים בביתכם, בשביל זה, שימו לה שאתם דואגים לכל מה שהכלב שלכם צריך.

 

מוצרים בסיסיים

קולר ורצועה 

בעיקר עבור גורים, שהם לא ממושמעים, צריך שיהיה משהו שיגביל אותם כדי שלא יברחו וייעלמו. הקולר מאפשר להחזיק אותם ברצועה, לשמור עליהם קרוב, וללמד אותם להישאר קרוב. בנוסף, הקולר משמש לזיהוי, בעיקר כשעדיין אין לכלב שבב. מומלץ לרכוש קולר שניתן לכוון את גודלו שישרת אתכם לאורך זמן.

 

רתמה

לכלבים קטנים ועדינים, מגזע קטן או שהם עדיין גורים, מומלץ לחבר רתמה שתפעיל פחות לחץ על הצוואר ותפרוס את הלחץ על בית החזה בצורה רחבה ונוחה יותר, תאפשר לכם יותר שליטה, בזמן שלכלב זה מאפשר יותר נוחות.

 

מחסום

בכדי למנוע מהכלב לאכול דברים מהרצפה, מומלץ לשים לו מחסום שימנע את זה וגם כמובן ימנע נשיכות. מדובר בפריט חשוב מאוד מבין מוצרי אילוף לכלבים מכיוון שהוא מונע סיטואציות מסוכנות ומלמד את הכלב שליטה עצמית.

 

מוצרי אילוף לצרכים

כלוב אילוף – הכלוב הוא כלי חשוב מאוד בכדי לאלף את הכלב לעשות צרכים מחוץ לבית, צריך שהכלוב יהיה קטן יחסית בכדי שהכלב ירגיש אי נוחות לעשות בו את צרכיו, אך מספיק מרווח שיוכל קצת להסתובב, לישון ולשחק.

גדר אילוף – כשהכלוב נהיה קטן מידי, מומלץ להעביר אותו לגדר תוחמת על אותו עקרון פעולה, בכדי להמשיך את תהליך האילוף.

תרסיס – ספריי לעידוד עשיית צרכים, מכיל ריחות שמעודדים את הכלב לעשות את צרכיו.

 

תרסיס נגד לעיסה

כלבים רבים אוהבים ללעוס רהיטים או חפצים, ישנו תרסיס מר שיעזור לכם ולו למנוע את התופעה הזו ולהפסיק את ההרגל הזה.

 

קולר נגד נביחות

אם הכלב נובח ברמה שפוגעת באיכות חייכם, ואתם לא מפסיקים לקבל על כך תלונות מהשכנים, מומלץ להשתמש במוצר קולר נגד נביחות, אשר מבוסס על סוגי מנגנונים שונים שעקרון הפעולה שלהם הוא הסחת הכלב, מה שעוזר למנוע את הנביחות.

 

תמיד יש עוד

בנוסף לכל הרשימה שקראתם עד כה, ישנם המון דברים נוספים שיוכלו להקל על תהליך אילוף הכלב שלכם. החל מרצועות ארוכות מאוד בכדי ללמד אותו לחזור כשקוראים לו ועד למשרוקית בתדר של כלבים שעוזר לקרוא לו כשהוא במרחק. ובכל יום, יש המצאות חדשות ששווה לעקוב אחריהן בכדי לשדרג את חווית האילוף, ולעזור לכלב שלכם להסתגל.

טיל בפרק

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה