חיפוש
חיפוש

4 מוצרים שחובה לקנות לפני שמתחילים להתאמן ברצינות

כבר תקופה שאתם מבטיחים לעצמכם שממחר אתם מתחילים להתאמן ברצינות אבל לא מצליחים? אפשר להבין למה אתם תקועים במקום.

זה קורה פשוט כי אין לכם את המוצרים שחובה לקנות לפני שמתחילים להתאמן.

אם אינכם יודעים מהם המוצרים הללו ואתם רוצים להתחיל להתאמן ברצינות החל מהימים הקרובים, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהם נציג בפניכם את 4 המוצרים שאתם פשוט חייבים שיהיו לכם בבית:

 

  1. מולטי טריינר

אחד הדברים שגרמו לנו להתמיד באימונים היה מכשיר המולטי טריינר. גרנו באותה תקופה בדירת שותפים וגרמנו לכל השותפים בדירה (כולל האורחים שהגיעו לקפה) להיכנס לשגרת כושר רק בגלל המכשיר הזה. למקרה שאתם לא מזהים באיזה מכשיר מדובר או שאינכם מכירים אותו עדיין, אנחנו נערוך בינכם היכרות. מדובר במכשיר כושר שמחזק את שרירי הידיים ומאפשר לכם תוך כמה חזרות להרגיש את ההבדל. אנחנו חותמים לכם ששרירי הידיים שלכם וחגורת הכתפיים מעולם לא היו חזקים יותר. שימו לב שמדובר במכשיר די גדול, כך שההמלצה שלנו היא לקנות אותו אך ורק אם יש לכם חדר גדול שמאפשר אימון נוח.

 

  1. סט זוג משקולות צלחת במשקל 5-10 קילו

כשתתאמנו ברצינות אתם תוכלו להרים משקולות של 15 קילו בלי למצמץ בכלל. אבל עכשיו, אתם מתחילים, אז אתם צריכים להתחיל במשקל נמוך יחסית. אם לא התאמנתם בכלל בחודשים האחרונים, אנחנו מציעים לכם להתחיל עם 5 קילו. במידה והתאמנתם פה ושם בגינות ציבוריות או בבית, אתם יכולים לנסות את ה-10 קילו. במידה וידוע לכם המשקל המתאים לכם, אתם יכולים פשוט להיכנס לאתר טוטאל ספורט לחצו כאן. באתר תוכלו למצוא את משקולות הצלחת שמתאימה לכם.

 

  1. כדור כח

כדור כוח הוא מוצר חובה שצריך להיות בכל בית של מתאמן מתחיל מ-4 הסיבות הבאות:

  • לא צריך חדר גדול מאוד בשביל לאחסן אותו, מספיק להניח אותו בפינת החדר
  • הוא מתאים לכל מתאמן, בכל שלב
  • אפשר להשתמש בו בקלות ואין צורך בניסיון קודם
  • אפשר לחלוק את השימוש בו עם דיירים נוספים וליהנות מאימון משותף

 

  1. מוט מתח משקוף

תראו לנו בית של מתאמן מתחיל או מתאמן רציני שאין בו מוט מתח למשקוף. בעצם, אל תתאמצו יותר מידי, כי אתם כנראה לא תמצאו בית כזה. כל מתאמן שמחליט לקחת את עצמו ברצינות יודע שהשלב הראשון כולל קנייה של מוט מתח למשקוף. כך כולם יודעים שיש מתאמן  רציני בבית, וכמות המחמאות שניתנת מהסובבים מעודדת וגורמת למוטיבציה להמשיך להתאמן ברצינות.

עכשיו אתם יודעים מהם 4 המוצרים שחובה לקנות לפני שמתחילים להתאמן ברצינות. כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה להחליט שאתם מתחילים להתאמן ברצינות ולרכוש את המוצרים הללו. לנו נותר רק לאחל לכם שתתמידו ושיהיה בהצלחה!

 

שורה של משקולות

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה