חיפוש
חיפוש

מוקד אמון מאז ועד היום

חברת מוקד אמון 99 נחשבת מזה שנים רבות לחברה המובילה בתחום סיור מיגון ואבטחה של בתי עסק. במאמר הבא נעניק לכם את הסקירה מלאה אודות החברה, מאז נוסדה ועד היום.

 

מוקד אמון 99 – בואו להכיר את המוקד המוביל בישראל

חברת מוקד אמון  99 הוקמה בשנת 1980 ומאז עברה התפתחויות משמעותיות אשר הפכו את החברה למובילה בתחום שירותי מוקד, סיור אבטחה ומיגון. המוקד מורכב ממספר חטיבות ייעודיות אשר מעניקות שירות למאות אלפי לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ, כאשר שימת הדגש של החברה מאז הקמתה הוא על מתן שירות מקצועי ואמין אשר מעסיק את טובי אנשי המקצוע בתחום. משום כך, נחשבת החברה לוותיקה ואי של יציבות בעידן שבו חברות רבות קורסות, ולכן חברת אמון 99 חותרת בכל עת לבצע תהליכי שיפור ושימור בכדי להמשיך ולהוביל את הענף.

רכב ביטחון

שירות לקוחות זמין בכל שעות היממה

מוקד אמון מעניקה ללקוחותיה שירות ייחודי אשר מבוסס על מענה אשר ניתן בכל שעות היממה, כולל בחגים ובשבתות. מוקד המבצעים החדיש של החברה מאובזר במיטב הטכנולוגיה ומעניק שירות בזמן אמת ללקוחות, הן באמצעות מוקד אמון טלפון והן באמצעות האתר הרשמי אשר נגיש בכל שעות היממה לרשות הלקוחות. לאור העובדה כי החברה הקימה מחלקות ייעודיות, לכל לקוח ניתנת המעטפת הטובה ביותר אשר כוללת בין היתר ניידות סיור בשטח, טכנאים מוסמכים ומערך של מוקדנים ומנהלי משמרת אשר עושים שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים אשר מאפשרים לא רק לקצר את זמן ההמתנה אלא גם לקבל שירות מקצועי הנעשה באופן מדויק לצרכים של כל לקוח. ברבות השנים סיפקה החברה שירות של מוקד סיור ואבטחה למגוון מוסדות ממשלתיים, חברות וארגונים כמו גם למגזר הפרטי ברמת שביעות רצון גבוהה, כחלק מתהליכים מתקדמים אשר נועדו להוביל את החברה לעמדה בה היא מצויה.

מוקד 99 – כאן לשרותכם לכל אורך הדרך

המענה המהיר אותו מעניק הצוות המיומן ניתן באמצעות צי של מאות רכבים אשר מצוידים במיטב הטכנולוגיה בתחום האבטחה וההגנה, כמו גם בצוותים ייעודים אשר הוכשרו לביצוע משימות אבטחה מיגון ובקרה ע"י מיטב המומחים בענף, 24/7. מוקד 99 פועל בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, ומעניק שירות בהתאם לצרכים התפעוליים של כל לקוח בנפרד, תוך בנייה של תוכנית הגנה מתקדמת המבוססת על ידע אשר נצבר במשך שנים. מנכ"ל החברה מזה כ 15 שנים הוא רס"ן במיל אילן מזיא אשר מנהל את החברה באופן מיומן ומקצועי, ומתוך חתירה למצוינות בשירות. לקבלת מידע נוסף אודות מוקד 99  וכן קבלת פרטים אודות אזורי השירות, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר באמצעות האתר הרשמי, ובכך להצטרף למאות אלפי הלקוחות המרוצים אשר קיבלו שירות מהימן ומדויק הנעשה באמצעות חברה מובילה ויציבה.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה