חיפוש
חיפוש

מזמינים אמן חושים לאירוע שלכם? אל תקבעו כלום בלי לקרוא את 4 הכללים האלה

אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות לאירוע שלכם הוא להזמין אליו אמן חושים. מופע טוב יכול להמם אתכם ואת האורחים שלכם, להצחיק עד דמעות, לקרב ובכלל ליצור חוויה משותפת ויוצאת דופן שלא תישכח במהרה. אבל לפני שאתם קובעים עם אמן חושים לאירוע שלכם, כדאי לוודא שמדובר באמן ברמה גבוהה שייתן לכם את החוויה שחיפשתם ליום ההולדת, מסיבת הרווקות, או אפילו אירוע החברה שלכם. איך תוכלו לזהות האם אתם מדברים עם אמן חושים ברמה הגבוהה ביותר?

 

תלמדו מהניסיון (של אנשים אחרים)

האנשים הטובים ביותר להעיד על הסגנון ואיכות המופע, הם האנשים שצפו בו בעבר או אפילו הזמינו את אותו אמן חושים לאירוע שלהם. המלצות מפה לאוזן הן לרוב מוצלחות מאוד, וכדאי לשאול חברים ומכרים.

אבל גם אם אף אחד מחבריכם לא הזמין בעבר מופע של אמן חושים – או אם אתם שומרים אותו בתור הפתעה! – אל חשש. האינטרנט שופע המלצות וביקורות על האמנים המוכרים יותר בארץ, ותוכלו למצוא את כל הפרטים שאתם מחפשים דרך האתר של האמן עצמו, או דרך פורומים או קבוצות פייסבוק רלוונטיות.

איפה היית ומה עשית?

אז זיהיתם אמן חושים מעניין. עכשיו כדאי לברר קצת לגבי הניסיון הקודם שלו. אמן עם ניסיון של שנים – ולא כזה שהתחיל לפני עשר הופעות – יהיה הרבה יותר משופשף ומדויק. אין סכנה שייתקע באמצע המופע או סתם שיעלה מופע בינוני בלבד.

דרך קלה ומהירה להבין עד כמה האמן מנוסה היא לברר האם יצא בעבר לסיבוב הופעות בחו"ל או שהוא מוכר רק בארץ. דרך נוספת היא לחפש את שמו ביוטיוב, ולהתרשם ממספר התוצאות שעולות וגם מאיכות הקטעים עצמם.

 

צחוקים ושיגועים

מלבד הניסיון, אמן חושים צריך את הכישרון והאופי הנכונים. עליו להיות מסוגל להתחבר לקהל, להפעיל אותו, ובעיקר להצחיק אותו. אל תשכחו שבראש ובראשונה הזמנתם אותו כדי לבלות עם האנשים שסביבכם, להתחבר וליהנות.

כדאי מאוד לשוחח עם אמן החושים בטלפון מראש, כדי להתרשם מהכימיה ביניכם ומהסגנון שלו.

 

האקס פקטור

הדבר האחרון שכדאי לשים לב אליו הוא גם הכי חמקמק: יצירתיות. אתם רוצים שהמופע ידהים, יפתיע ויצחיק אתכם, ובשביל זה חשוב שיהיה שונה מכל מה שאתם והאורחים שלכם כבר מכירים. כדאי לחפש אמן חושים יוצא דופן, מקורי, ובעל ניסיון רב – מה שנותן לו רפרטואר עשיר לשאוב ממנו. כך תהיו בטוחים שאף הופעה לא תהיה זהה לזו שלפניה.

 

לסיכום

הזמנת אמן חושים לאירוע שלכם יכולה להפוך כל ערב שגרתי לחוויה בלתי נשכחת. אבל כדאי להשקיע ולוודא שאתם בוחרים את האיש הנכון, כזה שמתאים בדיוק לכם, וגם שיודע את העבודה על כל גווניה. למזלנו, יש הרבה דרכים לברר מראש את כל מה שאנחנו צריכים לדעת. לכם נשאר רק לשאול.

רוצים להזמין אמן חושים? היכנסו: https://www.mxgems.com

 

ציוד של קוסים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה