חיפוש
חיפוש

מחיצות טרספה – למה נועד השימוש בהן?

אם אתם מקימים עסק, נדרש מכם להתארגן על תאי שירותים.

אם העסק שלכם אינו נמצא במתחם בו כבר ישנם תאי שירותים, תידרשו לדאוג לכך בעצמיכם.

לכן, חשוב שתכירו את מחיצות הטרספה – חומר זול וחזק שישרת את המטרה נאמנה.

 

מהו חומר הטרספה?

טרספה, או HPL, הוא למעשה פורמייקה דחוסה. מדובר בחומר פורמייקה העובר תהליך של עיבוי וכבישה בלחץ גבוה. תהליך שזה משפר את עמידות הפורמייקה והופך אותה לאיכותית יותר.

 

למה ניתן להשתמש בטרספה?

השימוש העיקרי בטרספה הוא לבניית מחיצות באזורים לחים או רטובים. כך, תוכלו להבחין בשלל מחיצות טרספה בעיקר בשירותים ציבוריים בבתי עסק, בבתי משרדים, באוניברסיטאות, בבתי הספר, במעונות וכדומה. תוכלו למצוא גם שימוש בטרספה גם לבניית לוקרים.

 

מהם היתרונות בטרספה?

הטרספה יעיל במיוחד לשימוש באזורים לחים. זאת, בזכות שלל היתרונות שלו:

 

  1. הטרספה עמיד במיוחד

בראש ובראשונה, הטרספה עמיד לכל הנזקים שעלולים להיווצר בסביבה של שירותים ציבוריים ומלתחות. כך, הטרספה עמיד בפני נזקי הלחות, והעובש, והוא עמיד בפני טמפרטורות קיצוניות. כמו כן הטרספה חזק במיוחד, ולכן איתן כנגד ונדליזם. זאת ועוד, הוא עמיד בפני חומרים כימיקליים כמו אקונומיקה. בנוסף, הטרספה עמיד בפני אש. כל תכונות אלה הופכות את מחיצות הטרספה לעדיפות על פני מחיצות מגבס.

 

  1. הטרספה קל לעיצוב

יתרון חשוב של הטרספה הוא שקל לעצב אותו כך שיתאים למבנה ולעיצובו. בדרך כלל, חברה טובה שמציעה מחיצות טרספה תאפשר בחירה בין מגוון של צבעים ומרקמים למחיצות. מדובר בצבע עמיד, שאינו מתקלף ונשאר לאורך זמן.

כמו כן, ניתן להתאים את מידות הטרספה בהתאים למבנה חלל המלתחות. נציג החברה יגיע, יבצע מדידות ויקשים לוויז'ן שלכם לגבי המלתחות, ותוכלו לקבל את המתחם לו קיוויתם.

 

  1. מחיצות הטרספה קלות להתקנה

התקנת מחיצות הטרספה חוסכות מכם כאב ראש מיותר. התהליך נגמר מהר מאוד, ואינו כרוך בליכלוך רב או בצבע שהתייבש על הרצפות. כל זאת, בזכות כך שכל כך קל להתקין מחיצות טרספה.

 

  1. מחיצות טרספה שומרות על פרטיות המשתמשים ועל ההיגיינה שלהם

הטרספה הוא חומר אטום לחלוטין. לכן, באופן טבעי הוא יעיל ביותר לשמירה על פרטיותם של המשתמשים. כמו כן, בניגוד לגבס, קל הרבה יותר לנקות טרספה. על כן קל יותר לשמור על סטריליות בשירותים ציבוריים ובמלתחות, שם חשיבות עליונה להיגיינה.

 

  1. הטרספה קל, חזק וזול

בזכות משקלו הקל של הטרספה, המשתמשים יכולים לפתוח ולסגור את דלתות השירותים בקלות וללא מאמץ. גם העובדה שדלתות הטרספה מרחפות, מונעת מהדלתות להיתקע. למרות קלותו של הטרספה, מדובר בחומר חזק ועמיד. ובנוסף לכל הטוב הזה, מדובר בחומר זול, שגם התקנתו זולה יחסית.

 

לסיכום

אם ברצונכם להקים שירותים ציבוריים או חדר מתחות, היו בטוחים כי מחיצות טרספה היא הבחירה הנכונה והיעילה ביותר לעסק שלכם.

משרד מחולק

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה