חיפוש
חיפוש

מחפשים מתנה מרגשת לעובד שעוזב? יש לנו רעיון!

עזיבה של עובד היא אירוע קשה בכל עסק, ואחת השאלות שתמיד עולה בעיתוי הזה היא מה המתנה שנוכל לקנות לעבוד שעוזב על מנת להביע את ההערכה העמוקה שאנחנו מרגישים כלפיו. עם השנים המתנות הופכות להיות נדושות יותר ויותר ואנחנו עלולים לא למצוא רעיון מקורי. כדי לפתור לכם את הבעיה הזו, אנחנו כאן עם רעיון נהדר למתנה עבור עובד שעוזב.

 

מתנה לעובד שעוזב

המחשבה על מתנה לעובד שעוזב מציבה בפנינו אתגר לא קטן. מצד אחד חשוב לנו שתהיה מתנה שתחבר את העובד אל העסק ותזכיר לו את השנים היפות שבהם הוא עבד איתנו. מנגד, אנחנו לא רוצים ללכת על משהו גנרי מידי, כזה שלא יצליח להעביר את ההערכה העמוקה שאנחנו חשים כלפי המסירות שלו.

מתנה לעובד שעוזב

קולאז' עם תמונות

במקרים רבים הבחירה במתנה לעובד הולכת בסופו של דבר אל אוסף תמונות שבהן אנחנו מתקצרים את ההיסטוריה של העובד בעסק או בחברה. הבחירה הזו היא בחירה טובה, אולם כדי להפוך אותה להיות משהו שהעובד שלכם לא ישכח, אנחנו כאן כדי להציע לכם לעשות את הקולאז' הזה קצת אחרת. https://www.yaelman.co.il

קולאז' עם תמונות

קולאז' זכוכית

ההצעה שלנו היא לתעד את עבודתו של העובד בעסק על גבי אותיות מיוחדות מזכוכית. מה שיידרש מכם זה להביא את התמונות שאתם רוצים שיהיו חלק מקולאז' התמונות הסופי, והאומנית כבר תדע כיצד לשלב אותן בסיפור של העובד. בבחירת התמונות עליכם להקפיד מאוד על האיכות שלהן כדי לא לפגוע בתוצר הסופי.

התמונות משולבות בתוך האותיות, כאשר האותיות הללו למעשה מספרות את הסיפור של אותו עובד. את המתנה הזו העובד יוכל לתלות בבית, במשרד או בכל מקום שאליו הוא יגיע כך שהסיפור שלכם יישאר איתו לעד. העובדה שהאותיות עשויות מזכוכית גם שומרת על התמונות בצורה טובה. את הקולאז' ניתן לשים על גבי מעמד עץ שמגיע עם תאורה מובנית להדגשה של התמונות והאותיות.

 

מחיר

המחיר של הקולאז' הזה יהיה יקר יותר מאשר קולאז'ים פשוטים, אולם בתמורה למחיר שתשלמו אתם מקבלים משהו שאין בשום מקום אחר. הקולאז' כולו נעשה בעבודת יד של אומנית ותיקה, והוא יחזיק מעמד אצל העובד שלכם בלי שהוא ידהה אפילו לרגע. עם השנים כל מה שצריך לעשות זה רק להבריק אותו קצת על מנת להחזיר לו את המראה הראשוני שהיה לו.

 

לסיכום

עזיבה של עובד מעמידה בפנינו מספר אתגרים, כאשר אחד מהם הוא מה המתנה שאנחנו יכולים לקנות לו על מנת להביע את ההערכה לעבודה שלו. קולאז' של תמונות יכול להיות רעיון נהדר, אם נדע לבחור בצורה מושכלת את התמונות. כאן קיבלתם סקירה על אפשרות נדירה להכנה של קולאז' תמונות ייחודי שנעשה בשילוב זכוכית, כזה שאף אחד אחר חוץ מכם לא יוכל להעניק לעובד במתנה.

מחפשים מתנה מרגשת לעובד שעוזב יש לנו רעיון!

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה