חיפוש
חיפוש

מחפש להיות סוכן נדלן? מאמר חובה להתחלה מקצועית יותר

אם הגעתם לכאן, סימן ששוק הנדל"ן בכלל ושוק הנדל"ן באשדוד בפרט מושך אתכם.

ובכן, יש לכם סיבה טובה לכך – שוק הנדל"ן הישראלי של השנים האחרונות הוא זירת תשואות שצומחת בקצב מסחרר.

לפיכך, נראה כי סוכן נדל"ן שעושה את צעדיו הראשוניים במקצוע לא צריך לחשוש ממחסור בביקוש.

תביא את החיוך וחריפות המחשבה מהבית – השוק כבר ידאג לך למשכורת.

 

קצת רקע על שוק הנדל"ן

כאמור, שוק הנדל"ן, המאגד עסקאות קנייה ומכירה של מבנים, מהווה פלטפורמה מרכזית ומשמעותית בפעילות הכלכלית גם ברמה הפרטית וגם ברמה הציבורית. אין זה מפתיע, שכן בשוק הדיור מתקיים ביקוש קשיח; זאת אומרת שאין סכנה מוחשית לירידת הביקוש למגורים, שכן מדובר בצורך בסיסי ואוניברסלי. הביקוש לנדל"ן מתחלק בדרך כלל בין רוכשי דירה למגורים ובין רוכשי דירה המיועדת להשכרה לאחרים (דירה להשקעה).

באופן ספציפי, העיר אשדוד מציעה אפשרויות רכישת נדל"ן מגוונות – מדירה בבנייני מגורים ועד וילה יוקרתית. למידע נוסף אודות שוק הנדל"ן באשדוד ובכלל, היכנסו לאתר של חברת "המפתח למשכנתאות אשדוד" בכתובת: https://mashkanta-ashdod.co.il.

 

מי אתה, סוכן נדל"ן?

באופן כללי, סוכן הנדל"ן אחראי על תיווך בין צד הביקוש (אנשים שמעוניינים לרכוש נכס) לבין צד ההיצע (הנכסים עצמם).

בפועל, סוכן הנדל"ן הוא איש מקצוע מיומן, אשר מכיר את הנורמות והחוקים בשוק הנדל"ן על בוריים, ואחראי על מאגר נכסים מגוון אותו הוא מציע לאנשים המחפשים את הנכס המתאים עבורם. האידיאל הוא שסוכן הנדל"ן יסייע ללקוחותיו להימנע מבזבוז הזמן וההוצאות הכספיות הנלוות לחיפוש דירה, על ידי מציאת נכס שישביע את רצונם.

 

משכנתא – כלי שכדאי להכיר

גורם המימון המרכזי בעסקאות נדל"ן על כל סוגיהן, הוא לקיחת הלוואה גדולה לטווח ארוך ולצרכי רכישת נכס מהבנק, הנקראת משכנתא. תהליך לקיחת המשכנתא הוא משמעותי מאוד, ובין היתר מלווה במשא ומתן עיקש מול הבנק בעיקר בנוגע לגובה הריבית על ההחזרים החודשיים. לפיכך, כניסה לשוק הנדל"ן מחייבת הכרה ולמידה של עולם המשכנתאות – דרך קבלתן, המסלולים המומלצים, השוואת הצעות של מספר בנקים וכו'.

 

כמה נתונים על עולם הנדל"ן האשדודי

כעת נעביר את הזרקור אל שוק הנדל"ן באשדוד. מדובר בעיר שבשנים האחרונות הפכה לאבן שואבת עבור אוכלוסיות מכל סוג, עקב פיתוח העיר, הרחבת אפשרויות המגורים והקרבה למרכז. מבט על עסקאות הנדל"ן הנפוצות באשדוד אכן מאשש את מגוון אפשרויות הדיור הגדול שבעיר. בנוסף, הסתכלות על טווח המחירים של אותן עסקאות מראה מחירים שפויים יחסית למרכז היקר, מה שהופך את נכסי העיר להזדמנות רכישה מצוינת.

נסיים עם כמה דוגמאות: קניית בית קרקע בעל ארבעה חדרים ובמיקום סביר, יעלה בין 1,400,000 ₪ לבין 2,000,000. דירת שלושה חדרים בבניין במיקום סביר, תעלה בין 900,000 ₪ ל1,400,000 ₪.

 

לחיצת יד

אולי יעניין אותך גם

עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
בחירת אדמה
נדל"ן
הכל על בחירת קרקע להשקעה

כולנו מחפשים אחר אפיקי ההשקעה המשתלמים והמניבים ביותר, כאשר אחד מתחומי ההשקעות הפופולאריים ביותר הוא תחום הנדל"ן. יחד עם זאת, השקעות בתחום הנדל"ן דורשות לא

קרא עוד »
פולוסה