חיפוש
חיפוש

4 דברים שמחקרים מדעיים לימדו אותנו על סקס

מחקרים רבים נעשו ברחבי העולם בכדי ללמוד על ההשפעות של קיום יחסי מין, באופן תדיר. מהם ארבעת המחקרים המעניינים ביותר? להלן הפרטים.

חקר סקר – אחד הנושאים הנחקרים ביותר בעולם

מיניות האדם היא נושא מעניין הן בעבור נשים והן בעבור גברים, אולם בעולם המדע מדובר בשיחת היום של ממש. מאז שנות ה 50 נעשו לא מעט מחקרים אשר נועדו לבדוק את ההשפעות של סקס בחיי היום יום, הן מבחינה גופנית והן מבחינה רגשית. המומחים של חברת טבע פלז'ר, החברה המובילה בפתרונות טבעיים לשדרוג קיום יחסי מין מציגים לכם כעת ארבעה מחקרים בולטים בתחום, כמו גם מזמינים אתכם להיכנס לאתר בכתובת https://www.tevapleasure.co.il לקבלת מידע נוסף:

זוג ליפני נשיקה

  • פחות חרדה – מחקר מעניין שנעשה בארה"ב לפני מספר שנים הציג את החשיבות הרבה של קיום יחסי מין, לצורך הפחתה של חרדה. למעשה, חוקרת אמריקאית בשם ד"ר בברלי וויפל ביקשה לבדוק האם ריבוי של אורגזמות יכולה להוביל בסופו של דבר גם לירידה בעוצמות החרדה של נשים. באמצעות מכשיר MRI הצליחה ד"ר וויפל לראות כי בזמן אורגזמה נשית המוח מעביר הוראה לגוף לשחרר לא מעט חומרים אשר מרגיעים בצורה משמעותית את החרדה, כמו גם כאב. מדובר במחקר מהפכני אשר נלמד בכל רחבי העולם, כאשר יש הטוענים כי גם אצל גברים יש נקודת ג'י, אולם היא חבויה וקשה להגיע אליה, אולם במידה וכן ניתן ללחוץ אצל גברים – התופעות יהיו זהות.
  • הורדה במשקל – מחקר שנעשה באנגליה גילה כי בזמן קיום יחסי מין, האדם הממוצע שורף כ 200 קלוריות. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם אנשים רבים שורפים עוד יותר קלוריות, ולכן המחקר אשר בוצע באנגליה ניסה לבדוק האם הליכה של קילומטר בממוצע שווה ערך לקיום יחסי מין, ואכן נמצא כי יחסי מין תכופים יכולים להיות שווי ערך להליכה ארוכה.
  • הפחתה של סיכון להתקף לב – מחקרים רבים בכל העולם מצאו כי קיום יחסי מין באופן תדיר יכול להוריד באופן משמעותי את הסיכוי לחטוף התקף לב, כמו גם לפתח בעיות בלב. למעשה, הורמון הטסטוסטרון כמו גם DHEA אשר מופרשים מהמוח בזמן קיום יחסי מין יכולים להפחית באופן משמעותי היתכנות לבעיות בלב, כמו גם לשמירה על קצב פעימות תקין של הלב, גם בעת מאמץ.
  • אושר מוגבר – מחקר בארה"ב אשר נערך עוד בשנות ה 70 גילה כי בזמן אורגזמה הגוף מפריש פי חמישה מהורמון האוקסיטוצין, אשר אחראי על רמות האושר. למעשה, במידה ומקיימים יחסי מין לאורך זמן ניתן לראות כי רמות האושר יתגברו באופן משמעותי כתוצאה מהפרשת ההורמון, כמו גם יכולת מוגברת ליצירת קשרים אינטימיים חזקים יותר עם בן הזוג תוך כדי סקס.

אולי יעניין אותך גם

הִתמַכְּרוּת
למבוגרים
5 טיפים שיעזרו לך להיגמל

התמכרות היא אחד הדברים שיכולים לפגוע בצורה הקשה ביותר בקיום האנושי. אדם מכור הוא אדם שמתקשה לנהל שגרת חיים טובה, ואורח חייו מנוהל בצורה כמעט

קרא עוד »
אילו השפעות יש לקנאביס
למבוגרים
אילו השפעות יש לקנאביס?

צמח הקנאביס, הידוע בכינויו מריחואנה,  מאז ומעולם היה נושא לוויכוח בתרבויות שונות. בתחומי בריאות שונים, ניסויים ומחקרים אינטנסיביים בשל השפעותיו המורכבות על גוף האדם והנפש,

קרא עוד »
מסיבת רווקים
למבוגרים
4 דרכים לחגוג מסיבת רווקים

מסיבת רווקים מצריכה תכנון מוקדם, מאחר והמטרה היא לארגן מסיבה מהנה ומיוחדת, שתתאים לכל הנוכחים. זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם החברים והמשפחה את סיום תקופת

קרא עוד »
שמן CBD
למבוגרים
10 שימושים מעניינים לשמן קנאביס

בשנים האחרונות, הפופולריות של תוספי תזונה מבוססי שמן CBD צברה תאוצה, הודות למודעות הגוברת ליתרונות הפוטנציאליים של שמן הקנאביס. שמן הקנאביס, מכיל קנבינואידים שונים, כולל

קרא עוד »
פולוסה