חיפוש
חיפוש

מטבחים – השוואת מחירים

אין כמו לעצב מטבח חדש! הפינה החמה של הבית הייתה פעם לחלל סטנדרטי, כאשר עיקר תשומת הלב הוענקה לסלון, הלא הוא החלל המרכזי.

בשנים האחרונות המטבח קיבל תפנית במעמדו, ורבים החלו לשקוד על עיצובו במרץ.

כיום המטבח מהווה פלטפורמה עיצובית של ממש, כאשר ישנם סוגים רבים ושונים של מטבחים.

כל אחד יכול לסגנן את המטבח שלו תוך התאמה אישית, ובהתבסס על חומרי גלם, צבעים וטקסטורות כאוות נפשו.

את המטבח המעוצב שלכם תוכלו לסגנן בחנויות ובחברות רבות, כאשר כל אחת מהן תציג בפניכן תמחור אחר.

הפער בתמחור נוצר מסיבות שונות, ביניהן טיב חומרי הגלם בהם עושים שימוש ומידת המיתוג של החברה המעצבת.

לא יודעים מה המחיר הסטנדרטי? מרגישים שהצעות המחיר לא מתכנסות עם ההיגיון שלכם? יצאנו להשוות מחירים בין המטבחים השונים המוצעים לצרכן.

 

טווח מחירי מטבחים

מחירם של מטבחים מושפע בעיקר מגודל המטבח, וממידת המורכבות שבתוכנית ייסוד המטבח. מעבר לשני ההיבטים המשמעותיים האלו, עליכם להתייחס גם כן לסוג השיש הנבחר, לפרזול ולסוג הדלתות והציפוי שבחרתם. למשל, בחירה בהרכבת דלתות שעשויות מעץ מלא היא בחירה יקרה למדי. מי שירצה לרכוש מראה דומה ולשלם פחות כסף, יוכל להתקין ציפוי פורניר או לצבוע את הדלתות בשיטות מותאמות. ההשקעה הכספית המינימלית שתידרש מכם בעיצוב המטבח היא 20,000 שקלים, והסכום המקסימלי עשוי להרקיע לגובה של מאות אלפי שקלים. טווח המחירים הממוצע עבור מטבח סטנדרטי נע בין 30,000- 40,000 שקלים. במטבח שכזה, המחיר ייקבע בעיקר על פי הדלתות והפרזול בהם תבחרו.

 

חגים ומועדים הם זמנים לששון, גם כשמדובר במטבחים שלכם

ההחלטה לעצב מטבח צריכה להיות מגובה בלא מעט כסף שהקצתם לטובת המשימה. גם המחיר המינימלי שתידרשו להשקיע הוא מחיר של עשרות אלפי שקלים, ולכן יש להיערך מראש ולתזמן את הרכישה שלכם כך שתצא לכם משתלמת. כשם שידוע, ישנם מועדים מיוחדים בהם נוהגים להוזיל מחירים בכל תחומי הצרכנות, ביניהם גם בעולם המטבחים. המועדים הללו חלים בעיקר בחגים, תחילת שנה עברית או לועזית, מעבר בין עונות וכו'. הצרכנות מושפעת גם כן מימי מכירות עולמיים כדוגמת בלאק פרידיי, בהם יש מבצעים שערורייתיים. אם מרגיש לכם שתתקשו לגייס סכומי עתק לטובת עיצוב מטבח, כדאי להיות עם היד על הדופק במועדים אלו, ולעיין בשלל מטבחים במבצע.

 

מדוע טווח מחירי המטבחים כה רחב?

כפי שצוין מעלה, מחירי המטבחים מושפעים משיקולים שונים. החומרים שמגויסים לטובת הרכבת המטבח משתנים מאחד לאחר, והמחיר שלהם ייקבע בהתאם. ודאי וודאי ששימוש בחומר יקר לטובת בניית הארונות והדלתות ידרוש מכם תשלום רב יותר, מאשר אם תשמשו בחומר זול יותר ואיכותי פחות. לכן, צריך לקחת בחשבון את הבחירות שעושים במטבח, מתוך הבנה שהן ישפיעו על המחיר שלו.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

כְּלֵי מִטְבָּח
מטבחים
איזה סוגי סירים מתאימים לכם?

היום תוכלו למצוא מגוון רחב של סירים שונים, שיכולים להגיע בכל גודל, נפח ושימוש אפשריים. חלק מהסירים איכותיים ועשויים מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, דבר

קרא עוד »
מטבח חדש
מטבחים
3 סגנונות עיצוב מטבח טרנדיים!

בחירה במטבח חדש מצריכה היכרות עם סגנונות העיצוב החמים ביותר. שכן, כך מתאפשר לקחת חלק בטרנד הקיים וגם ליהנות מנוחות מקסימלית. יצאנו לבדוק מהם סגנונות

קרא עוד »
קלמן מטבחים
מטבחים
איך בוחרים מטבח?

בעיצוב הבית, בחירת המטבח היא כנראה המאתגרת מכולן. בעוד שלעיצוב החדרים הפנימיים יש משמעות בעיקר מבחינת הנוחות שלנו, המטבח צריך להיות לא רק נוח אלא

קרא עוד »
פולוסה