חיפוש
חיפוש

מטבחים לגינה – מדריך

אם בעבר הגינה הייתה מקום שבו היינו שוהים אך ורק לצרכי פנאי, כיום הגינה יכולה לשמש כמקום אירוח בו נוכל לבשל לאורחים שלנו באופן נוח וקל. כיצד? כל הפרטים. 

מטבחים לגינה

מטבחים לגינה – לא בגדר לוקסוס

רבים חושבים לעצמם כי אם יש להם גינה מדובר במקום בו ניתן רק לשהות בזמן אירוח של בני המשפחה, לשתות את הקפה של הבוקר או סתם להשתזף בשמש החמה. אבל, בשנים האחרונות אחד הטרנדים החמים ביותר הוא מטבחים לגינה, זאת לאור העובדה כי באמצעות התקנה של מטבח בגינה ניתן לבצע את כל הפעולות של הבישול והכנת האוכל באופן מהיר יותר ונוח הרבה יותר. לכן, בניגוד לסברה הרווחת לא מדובר ברכישה יקרה מאוד אלא ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מחירים עבור מטבחים לגינה, זאת לאור ההיענות הגבוהה. על כן, חשוב לדעת כי בטרם מבצעים את הרכישה של מטבחים לגינה, יש לוודא מספר פרמטרים חשובים:

  • התאמה לעיצוב של הבית – כאשר אנו מבקשים לרכוש מטבח לגינה שלנו חשוב מאוד לוודא כי המטבח אותו נבחר יתאים לעיצוב הכללי של הבית, זאת משום שהגינה היא למעשה הרחבה של הבית ולכן חשוב מאוד שהקו העיצוב של המטבח לגינה יתקשר לעיצוב הבית. כך לדוגמא, אם עיצבנו את ביתנו באופן כפרי חשוב לבחור גם במטבח גינה כפרי אשר יתקשר עם העיצוב הכללי, בייחוד בבתים בהם הדירה היא "הכניסה" הראשית לבית.
  • תכנון מראש אודות מיקום הגינה – בדומה למטבח ביתי גם מטבחים לגינה דורשים ביצוע תכנון קפדני לגבי המיקום והצורה שלו ביחס לגינה. בהקשר למטבחי גינה מסבירים המומחים של חברת חסון, החברה המובילה בישראל לייצור מטבחי נירוסטה איכותיים הדגמים הפופולריים ביותר של מטבחי הגינה הם בצורת L ובעלי אורך הנע בין 2.40-3 מטר. בנוסף מסבירים המומחים כי חשוב לתכנן גם את מיקום האזור החם והקר, וזאת כדי להימנע מתקלות בטיחות הנובעות מעירוב חומרים קרים וחמים יחדיו.
  • הכנת תשתית מוקדמת – עבור התקנה של מטבחים לגינה חשוב מאוד לבדוק כי התשתית קיימת, ובייחוד יש לשים דגש על תעלות ניקוז. הסיבה לכך היא שתעלות הניקוז מאפשרות פעילות תקינה של המטבח, כך שלא ייווצרו סתימות כתוצאה מנוזלים ולכן התקנה של תשתית ובפרט תעלות ניקוז היא חשובה ביותר בטרם אנו בוחרים את המטבח לגינה שלנו. הסיבה לחשיבות של יצירת תעלות ניקוז מנירוזה היא משום שהיא מהווה את הפתרון המושלם – היא נשמרת לאורך זמן והתמורה הכספית אשר מתקבלת עבורה היא משמעותית ביותר, זאת משום שרכישה של תעלות ניקוז מנירוסטה מבטיחות את השדרוג הטוב ביותר עבור המטבח הממוקם בגינה כך שתוכלו להיות בטוחים כי הוא ישמש אתכם לאורך זמן רב, ללא תקלות ובאופן הבטיחותי והטוב ביותר.

מטבחים לגינה אפשר להשיג כאן

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה