חיפוש
חיפוש

מטבחי יוקרה: כל מה שחשוב לדעת

 

כשאומרים מטבח יוקרתי אנחנו חושבים על מטבח רחב ידיים ומאובזר בכל המכשור המתקדם ביותר, אנחנו מדמיינים מטבח עם שיש מעוצב וחיפויים דקורטיביים ואנחנו משוכנעים שמטבחי יוקרה עולים הון תועפות. אז הרשו לנו להגיד לכם שאתם צודקים בשני שליש מהדברים כי מטבח יוקרתי ממש לא אומר שעליכם לקחת משכנתא. במאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם את כל מה שחשוב לדעת על מטבחי יוקרה ולא העזתם לשאול.

 

מה זה אומר מטבחי יוקרה והאם הם יקרים?

לכל אחד מאיתנו יכולה להיות הגדרה אחרת למטבח יוקרתי, אחד יכול להתייחס לאספקט של עלויות הבניה ואחר יכול להתייחס למראה הכללי של המטבח. אבל האמת היא שכדי שמטבח יוכל להיות מוגדר כמטבח יוקרה יש כמה מאפיינים ברורים וקבועים שעליו לעמוד בהם. כדי להבין את הנושא לעומק ולקבל תשובות לשאלה מה זה מטבחי יוקרה, פנינו לאייל ברק מנגריית איילים אשר תחום התמחותו הוא תכנון ועיצוב מטבחים.

"מטבח יוקרתי הוא מטבח שמושקעת בו מחשבה מעמיקה כדי להתאימו לצרכים ולדרישות של המשתמשים העתידיים בו. אומנם אין הגדרה אחת מוסכמת למה זה מטבחי יוקרה, אבל אם ננסה לבחון מה באמת הופך מטבח ליוקרתי זה לא יהיה המחיר שלו. כשאנחנו מסתכלים על מטבח מרשים אנחנו לא יודעים כמה הוא עולה וזה לא מה שמרשים אותנו, מה שמרשים אותנו זה כל שאר הדברים שהם למעשה אלו שהופכים מטבח להיות מטבח יוקרתי. אם כך, למעשה מה שאני רוצה להגיד זה שמטבחי יוקרה ממש לא חייבים להיות יקרים. למעשה כשבוחנים את העלויות לעומת משך השימוש, מגלים שמטבחי יוקרה משתלמים יותר מאשר לקנות מטבח מוכן מהחנות גם בטווח הזמן המיידי וגם ברחוק".

 

מה מאפיין מטבחי יוקרה?

  • תכנון
    "הדבר החשוב ביותר במטבחי יוקרה זה שהם יתאימו כמו כפפה לבית ולצרכים של המשתמשים וכדי להגיע לזה חייבים לתכנן בהתאמה אישית כל מילימטר ומילימטר בבלו פרינט. העיצוב הכללי של המטבח יכול להשתנות בהתאם לעיצוב הפנים של הבית, כך למשל אפשר שיהיה מטבח יוקרתי בסגנון כפרי ויכול להיות מטבח יוקרתי מינימליסטי, אבל כל דבר יהיה אחרי הליך חשיבה ותכנון מעמיק".
  • חומרי הגלם
    "במטבחים שקונים מהחנות ומיוצרים בפס ייצור המחשבה הבסיסית היא לייצר מהר ובזול. חומרי הגלם שמהם מרכיבים מטבחי יוקרה לעומת זאת הם כאלו שנבחרו בקפידה כדי שגם יתאימו לעיצוב ולתכנון של המטבח, וגם יהיו בעלי התכונות הטובות ביותר. זה מתחיל בבחירה של צירים ופרזולים איכותיים ויכול להגיע עד לפרטים הקטנים ביותר כמו סוג הצבע ועיצוב הידיות של ארונות המטבח".
  • מרחב
    "מטבחי יוקרה הם מטבחים רחבי ידיים שמאפשרים לנו לבשל בהם בנחת ובנוחות. אבל זה לא אומר שרק בבית פרטי וגדול אפשר להתקין מטבח יוקרתי. ברגע שמתכננים את המטבח בהתאמה לבית אפשר לייצר תחושת מרחב גם כאשר החלל עצמו לא גדול במיוחד".
  • הסתרה
    "אם נשים לב לעוד מאפיין אחד שיש למטבחי יוקרה זה יהיה משהו שלא רואים, מכשירי החשמל והשקעים השונים. מטבחי יוקרה שמתוכננים כמו שצריך ישימו דגש עיקרי על אלמנט ההסתרה ויתכננו את המטבח כך שמוצרים כמו תנור או מקרר ישתלבו יד ביד עם העיצוב הכללי של המטבח".

 

5 דברים שחשוב לדעת על מטבחי יוקרה

  • הטכנולוגיה שיש לנו כיום מאפשרת לנו לייצר מטבחי יוקרה במחירים שלאו דווקא פונים רק לעשירון העליון.
  • המחיר של מטבחי יוקרתיים כנראה יהיה יקר יותר כאשר נשווה אותו למחיר של מטבחים מהחנות, אבל בטווח הארוך מדובר על השקעה משתלמת בהרבה.
  • אל תחפשו לייצר את המטבח הטרנדי ביותר. טרנדים חולפים והמטבח שלכם יישאר לעוד זמן רב.
  • שלב התכנון הוא השלב הארוך ביותר ולו עליכם להקדיש את מלוא את תשומת הלב.
  • חפשו נגר איכותי שיודע גם את המגבלות שלו ועובד בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים כדי לכפות על כך.

אנחנו מודים לאייל ברק על העצות והטיפים שחלק איתנו ונשמח לשמוע מכם האם יש לכם עוד שאלות בנושא מטבחי יוקרה. יש לנו בעבורכם עוד המון מידע על נושאים מקצועיים באזור המומחים שלנו אז אם אתם מחפשים מידע מקצועי ואיכותי במגוון רב של נושאים זה המקום שבו תוכלו למצוא הכול במרוכז.

מטבחון

 

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה