חיפוש
חיפוש

אתר מומלץ למידע על הצגות

אם אתם רוצים להפתיע את החברה, לצאת לבילוי מקורי או סתם לעשות לעצמכם ערב תרבותי ומהנה במיוחד, ללכת לראות הצגה הוא הפתרון המושלם. יש המון תיאטרות, הצגות ושחקנים מעולים בארץ, וענף התיאטרון לא זוכה להוקרה שמגיעה לו. ישנן המון הצגות שמוצגות עכשיו בתיאטרונים שונים ואנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר בבלאגן ולעזור לכם לבחור את ההצגה שמתאימה ביותר בשבילכם.

 

אם אתם מחפשים קומדיות – אם בא לכם לצחוק הערב אנחנו ממליצים על מספר קומדיות מעולות שמופיעות עכשיו.

  1. אפס ביחסי אנוש – אפס ביחסי אנוש היא הצגה שמבוססת על הסרט עם השם הזהה. ההצגה מגוללת את סיפורן של שלוש חיילות במשרד שלישות בבסיס צבאי נידח. זוהי קומדיה מוזיקלית שללא ספק תגרום לכם לצחוק ולבכות לכל אורכה. ההצגה אפס ביחסי אנוש מוצגת בתיאטרון בית לסין.
  2. גבעת חלפון אינה עונה- גבעת חלפון אינה עונה היא הצגה קומית שמבוססת על סרט הפולחן של אסי דיין ונפתלי אלטר. ההצגה עוקבת אחר ההוויה האבסורדית של שירות המילואים בצבא ומוצגת בתיאטרון הבימה.

 

אם אתם מחפשים דרמות – אם בא לכם הערב להתרגש עד עמקי נשמתכם ולבכות, יש לנו מספר דרמות מומלצות במיוחד שמציגות עכשיו.

  1. האם- האם היא הצגה שעוקבת אחר אמא שילדיה גדלו ועזבו את הבית ובן זוגה כבר לא מתעניין בה כבעבר. הבית נותר ריק והאם נותרת שבורת לב. ההצגה עוקבת אחר המשבר שחווה והתהליכים שהאם עוברת. ההצגה האם מוצגת בתיאטרון הגשר.
  2. השיבה- ההצגה השיבה מבוססת על סיפורה האמיתי של אחת מיוצאות הכת של גואל רצון. ההצגה עוקבת אחר תהליך יציאתה של נועה מהכת וחזרתה לחיים הנורמליים לכאורה אצל הוריה בקיבוץ. סודות העבר והיחסים הסבוכים בין בני המשפחה נחשפים בהדרגה ולא מותירים אף עין יבשה בקהל. ההצגה מוצגת בתיאטרון הקאמרי.

שני ילדים מצביעים על מחשב

 

אם אתם מחפשים הצגה לילדים – אם בא לכם לקחת את כל המשפחה לבילוי והפעם לא להשאיר את הילדים אצל הבייביסיטר, זה הזמן למצוא הצגה שתוציא את הילד שבכם החוצה.

  1. שלמה המלך ומלכת שבא- המחזמר לילדים שלמה המלך ומלכת שבא מספר את סיפורם של שלמה המלך ומלכת שבא. לא בלבד שההצגה מושקעת ומרשימה, היא גם מגוללת סיפור מקראי היסטורי מעניין וחשוב ותעניק ערך מוסף לבילוי עם הילדים.
  2. בילבי- המחזמר בילבי מספר על בילבי, הילדה היתומה והשובבה, שמתגוררת לבדה עם הקוף "מיסטר נלסון" ועם סוס אותו היא מרימה ביד אחד. במחזמר אתם תצאו יחד עם בלבלי להרפתקאה קורעת מצחוק ותתאהבו בה ובקסם שלה.

ישנם מגוון רחב של הצגות! רק בחרו את זו שמתאימה ביותר למצב הרוח שלכם הערב וצאו לספוג קצת תרבות.

לקבלת מידע נוסף: https://www.kzat-tarbut.com

אולי יעניין אותך גם

פולוסה