חיפוש
חיפוש

מיטות מחומרים טבעים – מה היתרונות

לאור כל ההיסטוריה ייצרו רהיטים מעץ מלא ובייחוד מיטות.

המיטה מהווה בעיני רבים עוגן לשינה טובה ובריאה ורבים מעוניינים לעצב חדר שינה איכותי להם ולילדים כזה שישמר לאורך שנים.

אם תשאלו יצרני חדרי שינה על איזה חומר גלם הם ממליצים בנוגע למיטות הם יגידו לכם שהמיטות יהיו עשויות מחומרים טבעיים. 

כאשר חשוב להדגיש כי קיימות מגוון רחב של מיטות העשויות מחומרים זולים כמו מלמין MDF  המהווים חלק נכבד מייצור מיטות שאינן עשויות מחומרים טבעיים.

במאמר זה נדבר על יתרונות של מיטות העשויות מחומרים טבעיים בדגש על עץ מלא מיטות שעשויות מאה אחוז של עץ מלא ללא חומרים אחרים.

 

מה ההבדל בין מיטות העשויות מ 100 אחוז עץ מלא למיטות העשויות מעצים אחרים?

מיטות שעשויות מעצים אחרים עשויות מעצים תעשייתיים. עצים אלו עשויים במפעל והם עשויים מסיבים של עץ מלא המודבקים בלחץ ואילו עץ מלא הוא עץ העשוי מעץ גושני ללא התערבות תעשייתית או חיצונית בדיוק כפי שהוא מגיע מהטבע.

 

4 יתרונות של מיטות שעשויות מחומרים טבעיים

עמידות

עץ מלא מוצק לעומת חומרי גלם אחרים ידוע בעמידות שלו ואילו מיטות שהן בשימוש מוגבר בכל יום צריכות להיות עשויות מחומרים איכותיים וטבעיים על מנת שיישארו זמן רב ובייחוד במיטות  המיועדות  לחדר השינה.

בחירה במיטות מחומרים טבעיים מבטיחה את השמירה של המיטות לאורך זמן. כמו כן העץ המלא הינו גמיש ועמיד בנזקי הזמן נזקי חום וקור למשל ונזקים אחרים. רכישת מיטות מעץ מלא מהווה רכישה מוצלחת ועמידות המוצר לאורך זמן.

 

מקנה מראה טבעי ואיכותי

כאשר מסתכלים על תמונות מפעם נהנים לראות את המראה המהודר של המיטות המראה המהודר הזה הוא בזכות העץ המלא. לעץ המלא יש מראה מרשים ואצילי שאף עץ מהונדס אינו יכול להגיע לרמתו, מה שגם לעץ המלא ישנם קישוטים טבעיים ההופכים את המוצר ליפה במיוחד.

 

קל לחידוש

במהלך השנים הרבות עלולים להופיע על המיטה נזקים מיושן כמו שריטות או פציעות בניגוד למיטות העשויות מחומרים גלם אחרים לא ניתן לחידוש ואילו מיטות מעץ מלא ניתן לשייף והון כמו חדשות כמו כן ניתן גם לצבוע אותו בצבעים אחרים כאשר מעוניינים לחדש את הרהיטים.

 

מגוון עצום של עצים

קיימים מגוון רחב של עצים לייצור מיטות מעץ מלא בצבעים שונים לכל אחד מהם מראה שונה ויתרונות שונים ההופכים אותו לייחודיים במיוחד.

לסיכום: מאמר זה מדבר על היתרונות של מיטות שעשויות מחומרים טבעיים בדגש על עץ מלא. במאמר זה פורטו היתרונות של עץ מלא שהם עמידות, חידוש, מראה טבעי ואיכותי מגוון רחב של עתים וצבעים. מיטות העשויות מחומרים טבעיים מחזיקות יותר זמן הן איכותיות יותר וגם בעלות מראה יפה יותר. OrganicBed#  הן האופציות הטובות.

חלל מעוצב

 

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה