חיפוש
חיפוש

מי יקבל את הרכב בגירושין?

היינו רוצים לחיות בעולם אוטופי בו לרכוש לא הייתה משמעות. אך האמת היא כי לרכוש יש משמעות אדירה בעולם שלנו ואנשים רבים עושים מאמצים כבירים בכדי להחזיק בכמה שיותר רכוש. חשבו כמה קשה אתם עובדים בכדי להיות בעלים של בית או של רכב ותבינו על מה אנו מדברים. לכן אין להתפלא שבעת גירושין עוד לפני שאנו פונים אל מגשר מוסמך אנו כבר חושבים על השאלה מי יקבל את הרכוש המשותף. כך השאלה מי יקבל את הרכב בגירושין היא מאוד מעניינת ויש רבים הנכנסים למלחמת עולם על שאלה זו. אם כן ההמלצה הטובה ביותר שניתן לתת למי שמתגרש זה לנסות ולפתור את המחלוקות בין היתר על הרכב בהליך של גישור. גישור זה דרך להגיע להסכמות מבלי לריב וללכת לבית משפט ולכן זו אופציה מעניינת מאוד למי שעומד לפני הליך גירושין קשה.

 

איך נקבע מה תהיה המשמורת?

יש לזכור כי הרכוש המשותף זה לא הדבר היחיד שמעניין אותנו ולמעשה יש אפילו דבר יותר חשוב וזה איך כל אחד מבני הזוג יראה את הילדים.

השאלה איך ההורים יחלקו את המשמורת היא פעמים רבות פתח לוויכוחים וריבים ובני הזוג מתקשים להסכים על כך.

גם כאן הדרך הטובה ביותר לפתור את המחלוקות בנושא זה זה לפנות אל מגשר מוסמך.

עליכם לדעת כי בהליך של גישור אתם פעמים רבות תגיעו לעמק השווה ואין ספק כי ההליך יכול לעזור לכם להתגבר ולהתעלות על מחלוקות וריבים שיש לכם ולא משנה כמה הם חריפים וכמה הם מאיימים על שלום הבית שלכם.

 

איך נקבע את דמי המזונות?

עוד שאלה שרבים מתלבטים בה זה איך לקבוע את דמי המזונות.

אז קודם כל תערכו חישוב מדויק כמה הילד עולה לכם כל חודש. קחו בחשבון את כל ההוצאות של הילד כמו חינוך, חוגים, נסיעות ועוד ואז על פי זה תגישו לצד השני את החישובים שלכם.

כמובן שיש מקום למשא ומתן והטבלה שתכינו לא תהיה סוף פסוק. עם זאת יש מקום להכין את הטבלה מכיוון שהיא יכולה לסייע רבות בהחלטה כמה דמי המזונות יהיו.

גם כאן מגשר מוסמך יכול לסייע רבות להחלטה איך דמי המזונות יהיו והוא יעזור לכם להתגבר על קשיים שיש לכם בעת הליך הגירושין שהינו קשה מאוד.

 

מה קורה אם הבעל מפסיק לשלם מזונות?

לא פעם הבעל מחליט על דעת עצמו להפסיק לשלם מזונות, במקרה כזה יש לפנות אל בית המשפט.

אך חשוב לדעת כי כיום ביטוח לאומי משלם לאימהות דמי מזונות שהבעל אמור לשלם וזה דבר שיש לתת עליו את הדעת אם הגרוש שלכם לא משלם לכם מזונות וכדאי להתייעץ עם עורך דין אם לפנות אל ביטוח לאומי בשביל לקבל דמי מזונות.

 

שופט

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה