חיפוש
חיפוש

מכונית מטופחת: 3 טיפולי יופי למכונית – ציפוי ננו לרכב

רבים מהנהגים ובעלי המכוניות שואלים את עצמם איך אפשר לשמור על המכונית? שוברים את הראש, איך מצליחים לגרום למכונית להיראות כמו חדשה לאורך זמן, ולא רק מספר חודשים לאחר הקנייה. אחד הפתרונות המוצלחים לבעיה הו ציפוי ננו לרכב. מה זה אומר? איפה אפשר לקנות? איך יודעים מה מתאים לרכב? יש סוגים שונים? כל הפרטים ממש כאן לפניכם

 

מה זה ציפוי ננו לרכב?

אחת השיטות לטיפול יופי למכונית היא פשוט לשמור על היופי שלה ללא צורך בטיפול מדי מספר שבועות. איך עושים את זה? ציפוי ננו לרכב יש להיות מנגנון הגנה מצוין. מדובר בציפוי שקוף, שאינו נראה לעין, עשוי מחומרים איכותיים במיוחד שמטרתם לייצר שכבת הגנה הידרופובית, שאינה נראת לעין, מפני קרני השמש ויתר המזיקים. ציפוי הננו גם נותן עומק לצבע המכונית ושומר על הברק באופן מושלם.

ציפוי ננו לרכב

איך זה עובד בעצם?

לפני שאפשר להכריז על ציפוי הננו, מומלץ לערוך 3 טיפולי יופי למכונית. רק לאחר ההשלמה שלהם סדנת הננו תיושם באופן סופי. מה זה אומר 3 טיפולים?

  • שטיפת דייטיילינג – לפני ששמים כל ציפוי על הרכב, יש להסיר מזהמים שונים, כמו שמנים, אבק ומתכות שונות. לצורך כך, וכפי שאפשר לראות באתרים כמו מיקס דיטיילינג יש לנקות כלל הג'אנטים והקליפרים של הרכב. כולל הצמיגים, כולל בית הגלגל. כמו כן, לצורך כך מתבצע ניקוי בפלסטלינה. הפלסטלינה מסייעת להסיר את כל המזהמים הקיימים על צבע הרכב, שלא ירדו בתהליך השטיפה הרגיל.
  • ניקוי פנימי של הרכב – אם כבר מתבצע ציפוי ננו לרכב, מקובל לבצע ניקיון יסודי של הרכב שכולל את כלל החלקים עד רמת הבורג. אם זה נשמע לכם מוגזם, בקרו באתר מיקס דיטיילינג, ותראו למה בדיוק הכוונה.
  • פוליש לרכב – לפני ציפוי הרכב, יש לבצע פוליש שכולל מספר שלבים, וזאת במטרה להסיר את כל השריטות והפגמים מצבע הרכב. יש שקוראים לשלב זה קורקציה מלאה לצבע הרכב. שלב זה חשוב במיוחד, משום שללא פוליש, ציפוי הננו לרכב לא יהיה מקסימלי ויכולות אף להיות בעיות אתו בעתיד.

 

חשוב לדעת

ניתן לשים ציפוי ננו לרכב גם על מושבי הרכב, על שטיחים, על חלקי עור, פלסטיק, ג'אנטים וקליפרים, ואגזוזים. זו הסיבה ששלב הניקוי הפנימי של הרכב כל כך חשוב, כמו גם שלב השטיפה והפוליש. הכל בשביל הציפוי הננו יתקבל כראוי ברכב.

לסיכום,  ציפוי ננו אינו מעלים את השריטות הקיימות. בשביל זה יש פוליש רב שלבי. הוא כן מסייע בשלב שלאחר מכן, גם בנראות של הרכב,  וגם במניעת שריטות עתידיות וטיפולי פוליש עתידיים. צבע הרכב ישמר ויראה כמו חדש, ויפתור את הבעיה אותה הזכרנו בראשית הדברים. ציפוי ננו לרכב, אחרי התהליך של השטיפה, הניקוי הפנימי, והפוליש, יגרום לרכב שלכם להראות כמו חדש, למשך זמן רב.

ציפוי ננו לרכב

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
פולוסה