חיפוש
חיפוש

אלו הם בתי המלון באילת שמתאימים במיוחד לחופשה עם ילדים

מכירים את זה שאתם רוצים לצאת לחופשה פעם אחת עם הילדים, אבל מתקשים למצוא את המלון המתאים? אתם לא לבד. חופשה משפחתית במלון שלא מספק אטרקציות עבור הילדים יכולה להפוך מחוויה כיפית לחוויה סיוטית. ניתן כאן כמה אופציות טובות לשלל מלונות באילת שיתאימו במיוחד לחופשה עם הילדים.

 

יו קורל ביץ'

מגוון הפעילויות שמציע מלון יו קורל ביץ' לילדים, אך גם למבוגרים, נראה כמו תוכניה של קייטנה. יש מיני גולף, חץ וקשת, הדרכת טרפז, טניס, כדורסל, כדורעף חופים, גלישת רוח, שנורקלינג ומופעי ריקוד אינטראקטיביים.

במלון יש חוף פרטי עם חול לבן עם שורות על גבי שורות של כסאות נוח ושמשיות, כך שאין צורך למהר לחוף הציבורי לתפוס מקום. גם סביב בריכת המלון יש המון כסאות. המלון הוא מסוג הכל-כלול ומהווה את אתר הנופש האידיאלי להורים שרוצים קצת זמן לבד תוך שמירה על ילדיהם בטוחים ונהנים במיוחד.

באתר הנופש שלושה מועדוני ילדים שנמצאים בפיקוח – אחד לגילאי 2-4 (בתשלום נוסף), וכלול במחיר החדר, אחד לגילאי 4-11 ואחד לבני נוער.

טיפ פנימי: נצלו את מועדוני הילדים וצאו לצלילה במפרץ. ישנו מועדון צלילה צמוד למלון, כך שתוכלו ללכת לצלילה על הבוקר ואפילו לשוב על ארוחת הצהריים. כך שהילדים לא ירגישו שנטשתם אותם.

 

ישרוטל לגונה

מלון הכל-כלול זה הוא גן עדן עבור ילדים והורים, שבו ילדים יכולים לרוץ הלוך ושוב בין הבריכה למועדון הילדים המקורה. החלל הצבעוני מצויד בצעצועים ומשחקים, ועובדים עליזים ונמרצים שמארגנים תוכניות כמו שעת סיפור, פעילויות אומנות ומלאכה ומופעי בובות. חדרי משפחה כאן יכולים להכיל עד שני מבוגרים, שלושה ילדים ותינוק. להפסקה מאווירת הנופש, צעדו 10 דקות אל החוף וצאו לשחות בחוף הים.

 

מלון ליאונרדו קלאב

מבט אחד על מגלשות המים כאן והילדים שלך יצרחו משמחה. אם אי פעם חלמתם ללון במלון בו ילדיכם יכולים להשתולל מבלי להפריע לאורחים אחרים, זהו המקום. בריכת הילדים היא מיני פארק מים, עם שתי מגלשות מים, צעצועי התזה ומציל תורן.

אתם תוכלו להתרחק מצווחות וההשפרצות בבריכת המבוגרים הסמוכה, שם ישנה מגלשה גדולה שמוכיחה שהילדים אינם היחידים שיכולים ליהנות. בלילה, יש מופעי מוזיקה, ריקודים ומופעים מגוונים אחרים שיעסיקו את ילדיכם בזמן שאתם נהנים מזמן לבד.

מלון לאונרדו קלאב אילת הוא הכל כלול, ולמרות שיש הרבה מנות בסיסיות וידידותיות לילדים, איכות האוכל די טובה וכוללת מספיק מגוון – סלטים ים תיכוניים, ברביקיו, סושי בסגנון ישראלי – כדי לשמור גם עליכם המבוגרים שמחים ומרוצים.

טיפ מבפנים: במקרה הסופי של גשם, או אם פשוט חם מכדי לשחות, יש החלקה על הקרח חמש דקות הליכה מהמלון.

עכשיו הגיע הזמן שלכם לבחור, ולצאת לחופשה מהנה ביחד עם הילדים!

 

אילת

אולי יעניין אותך גם

עיצוב שפתיים ללא ניתוח
אטרקציות ופנאי
עיצוב שפתיים ללא ניתוח

טרנד השפתיים המלאות צפוי להישאר כאן לאורך שנים. עובדה זו הובילה את המומחים בתחום האסתטיקה לחפש אחר הליך עיצוב מתקדם לשפתיים, שיביא לתוצאה הרצויה במינימום

קרא עוד »
פולוסה