חיפוש
חיפוש

איפה מוצאים מלונות טובים בחצי האי הדרומי?

רבים חושבים שהמשמעות של לרדת לסיני היא לבלות בחושה קטנה ופשוטה על יד הים ולעשות בטן גב כל היום.

המחשבה על להישאר בחושה קטנה שלעיתים אין בה אפילו חשמל, את השירותים והמקלחת חולקים עם כל אורחי הקמפ והרעיון של כביסה לכריות החדר הוא טאבו, עלולה להפחיד הרבה מאוד אנשים שאוהבים תנאים טובים יותר להניח בהם את הראש.

אבל, יש דמיון ויש מציאות. הסירו נא דאגה מליבכם, חושות אינן אופציית הלינה היחידה בסיני, וגם מי שמעדיף חדר עם מזגן, שירותים ומקלחת פרטיים ומצעים נקיים יוכל לבלות בסיני.

 

חידוש של השנים האחרונות

באזורי הקמפים תוכלו למצוא יותר ויותר חדרים עם מזגן ושירותים ומקלחת פרטיים שצצים להם בשנים האחרונות. זה לא בהכרח אומר שרמת הניקיון תהיה גבוהה יותר מהחושות שבאותו קמפ, אך זה כבר יכול להיות שיפור נוח, במיוחד אם אתם נוסעים בחודשי הקיץ החמים.

אם תבחרו להגיע לאזורים המעט יותר אורבניים של סיני, לא רק שתזכו לעוד הרבה אטרקציות מלבד בטן גב, אלא גם תוכלו ליהנות מאפשרויות לינה מפנקות הרבה יותר. ישנן דירות קטנות או וילות גדולות אותם תוכלו לשכור וכך תוכלו לזכות לא רק בשירותים ומקלחת פרטיים, אלא גם במטבח פרטי משלכם.

 

הרמה הגבוהה ביותר

אבל אם מטבח פרטי פחות מעניין אתכם, כי כאשר אתם בחופשה אתם מעדיפים להתפנק ולאכול במסעדות השונות, ואתם מעוניינים גם בפינוקים נוספים כמו ספא, חדר כושר ואפילו בריכות, אז וודאי תשמחו לשמוע שיש בסיני לא מעט מלונות יוקרתיים יותר ופחות אשר מציעים לכם את אותו פינוק שאתם רגילים אליו מחופשות באירופה, רק עם הנוף הקסום של סיני, ולעיתים במחירים מצחיקים לאיכות שמקבלים.

המלונות בסיני נמצאים באזור הקרוב לגבול, בטאבה, נואיבה, דהב ושארם א שייח, כאשר יש הבדלים בין האזורים – למשל, בשארם א-שייח' מגוון המלונות הוא הגדול ביותר, לעומת מלונות בנואיבה שהם צנועים יותר ויש מהם פחות.

הרבה מלונות בסיני בנויים בצורת כפרי נופש המכילים בתוכם הכל – טיילות מרשימות לאורך הים, מסעדות רבות, בארים, מספר בריכות מעוצבות, חנויות נוחיות, חנויות בגדים, חנויות מזכרות, מועדוני צלילה, מועדוני ספורט ימי, סוכנויות טיולים ועוד. לעיתים ניתן למצוא כמה מלונות יחד בתוך כפרי הנופש.

 

לא פוגע בחוייה

יש שיגידו שלחוות את סיני במלון זו אינה חוויה אותנטית, אך אין שום פסול בלרצות לחוות את היופי של סיני גם מבלי להתמלא בעקיצות יתושים, להזיע כל הלילה ולעמוד בתור למקלחת, להיפך, לחוות את סיני עם נוחות דווקא נותן לכם יותר זמן ליהנות באמת מהדברים שיש לה להציע – טיולים בהרים והוואדיות, צלילות באתרים מיוחדים וכמובן בטן גב, מבלי שתצטרכו לבזבז את כל יומכם בלנסות לרדוף אחרי עובדי הקמפ בבקשה לקבל כילה בלי חורים, או לחכות במבני המקלחות המון זמן עד שיגיע תורכם (בתקווה שאתם מחכים רק למקלחת, כי לחכות לשירותים יכול להיות חוויה די קשה).

יש מגוון רחב של מלונות בסיני המתאימים לתקציבים שונים, כך שגם אם בא לכם להתפנק ותקציבכם לא גדול במיוחד, אין זה הכרח שתישארו בחושה, אלא תוכלו לחפש מלונות זולים יותר ולהסיר את סאגת השינה מעל ראשכם בכדי שתוכלו ליהנות מהחופשה באמת.

 

חדר מעוצב

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה