חיפוש
חיפוש

מנטליסט שידהים את צוות העובדים שלכם

מתי בפעם האחרונה באמת השקעתם בעובדים שלכם? ומתי לקחת אותם לערב גיבוש שלא נראה כמותו? אם אתם לא זוכרים מתי עשיתם זאת כדאי שתדעו: העובדים שלכם זקוקים לבילוי כזה. הבילוי עם העובדים מהווה, בראש ובראשונה, יציאה מהשגרה, אך מעבר לכך, זו גם ההזדמנות הכי טובה שיש להתגבש, לבלות ביחד ולגרום לכל אחד מהעובדים לחשוב על דברים קצת אחרים. לכן חשוב מאוד לתכנן את האירוע, לצלם  ולראות איך אתם יכולים להפוך את הבילוי של העובדים שלכם לעוד יותר מוצלח ומרגש. איך תוכלו להוציא אותם מהשגרה וגם לתת לערב הגיבוש ערך מוסף? הדרך הכי טובה שיש לעשות זאת היא להזמין מנטליסט לאירועים שיופיע בפניהם, כי האמת היא, שפשוט אי אפשר להישאר אדישים מול כזה דבר. כולנו מודעים לחשיבות של שפת הגוף שלנו, אך מי מאיתנו באמת למד את הנושא ויכול לנתח אנשים בהתאם לשפת הגוף? ומי יכול להבין על מה האדם שמולו חושב, בלי להכיר אותו ורק מלראות את שפת הגוף שלו? מנטליסט הוא בדיוק האדם שיוכל לעשות זאת ולכן, אם חשוב לכם שצוות העובדים שלכם יישאר המום ונרגש, הגיע הזמן שתזמינו את אמן החושים הכי טוב שיש להופעה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד.

 

איזה מנטליסט יוכל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר?

 

אומנם זה נכון שכל מי שעושה הופעות של קסמי חושים, טלפתיה וכדומה מכיר אם התחום הזה ומגיע עם ידע מסוים, אך לא כל מנטליסט הוא אדם שתרצו לראות הופעה שלו. מעבר לכך שאיש המקצוע צריך להיות מנוסה בכל הקסמים שהוא מעביר והוא צריך להגיע עם תוכנית בנויה ומוכנה מראש, הוא גם צריך לדעת איך לגרום לצוות העובדים שלכם להביט רק בו. זה ברור שכאשר בוחרים להזמין איש מקצוע כזה לבילוי של ערב עם העובדים יהיו גם התנגדויות, כי מי מאיתנו לא ציני קצת לגבי טלפתיה וקסמי חושים? עם זאת, במידה והמנטליסט יודע איך לעמוד מול קהל, לרגש אותו ולהוציא אותו מהאדישות שלו, הרי לכם ערב מוצלח ובלתי נשכח. לכן חשוב לבדוק לא רק את שנות הניסיון של אמן החושים בהופעות כאלה, אלא גם את חוות הדעת שניתן למצוא לגביו ואפילו את הסרטונים שתוכלו למצוא איתו ברשת. כך תבינו איך נראות ההופעות של אותו מנטליסט וכך יהיה לכם קל יותר להבטיח שאתם בוחרים באיש מקצוע משכמו ומעלה.

 

כמה באמת תשלמו על הופעה מיוחדת שכזו?

 

כמובן שלהזמין אמן חושים זה קצת שונה מאשר להזמין מרצה-אורח, שכן בכל זאת, המנטליסט מגיע עם יכולות אחרות שלא כל אחד מאיתנו ניחן בהן. לכן זה טבעי שתשלמו על מופע כזה יותר, אך יחד עם זאת, אנחנו רוצים להזכיר לכם שניתן לעשות השוואת מחירים גם בתחום הזה. משמעות הדברים היא שתוכלו להרים טלפונים לשניים-שלושה אנשי מקצוע שעושים הופעות כאלה מול קהלים גדולים, להבין מה הם מציעים ובעיקר – לראות מה הדרישה שלהם מבחינת המחיר. כך תדעו טוב יותר שאתם לא משלמים מחיר מופקע ואין ספק שזו גם תהיה הזדמנות טובה להתרשם מאמן החושים עצמו.

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה