חיפוש
חיפוש

מספר בדיקות שחברת בדק הבית חייבת לעשות לכם בבית

החלטתם שהגיע הזמן לקנות דירה מקבלן? מצאתם את הדירה שמוצאת חן בעיניכם ואתם עומדים לשלם עליה כבר עכשיו? אם כך, רגע לפני שאתם עושים זאת כדאי יהיה להזמין את שירותיה של חברת בדק בית. העניין הוא שאפילו אם אתם קונים דירה חדשה לגמרי ואפילו אם מדובר על פרויקט מאוד ידוע בישראל שנבנה על ידי קבלן רציני, כדאי יהיה לבדוק את הדירה. לא אחת קורה שמתוך רשלנות, מהירות או בגלל חוסר מקצועיות הקבלנים לא באמת בונים בצורה נכונה. לא פעם הבניה אינה עומדת בתקן והאמת היא, שאתם לא צריכים את הצרה הזאת. אתם יכולים לתאר לעצמכם על איזו עגמת נפש מדובר, כאשר אתם יושבים לכם בסלון ביתכם החדש ופתאום שמים לב שיש נזילה מהתקרה? רטיבות? או כל תקלה אחרת? כדי להימנע מכל המצבים הללו כדאי שתפנו כבר עכשיו לחברה שתיתן לכם שירותי בדק בית, אז למה אתם מחכים?

לגו

חוות דעת מעמיקה

חברה שמבצעת בדיקות בדקת בית לרוב תבדוק את מערכת החשמל, את מערכת האינסטלציה, את האיטום ועוד פרטים אחרים שיכולים להיות מהותיים לגבי החיים שלכם בדירה. בהמשך, ובהתאם לתוצאות הבדיקה, החברה תוציא חוות דעת מפורטת עם כל הנתונים שצריך. בצורה כזאת תוכלו להחליט מה אתם עושים בנידון, שכן אם ימצאו מספר ליקויים תוכלו לבקש מהקבלן לתקן הכול עוד לפני שאתם חותמים איתו על חוזה סופי. חשוב להבין שככל שתעשו את הבדיקות הללו בשלב מוקדם יותר כך יהיה לכם גם יותר קל לנהל את המשא ומתן בנושא עם הקבלן. לעומת זאת, אם תקבלו את חוות הדעת של חברת בדק הבית אחרי שכבר תשלמו על הדירה ואחרי שהיא כבר תהיה שלכם, עלול להיות שהקבלן ינסה להתנער מכל אחריות בנושא.

עבודות שונות של חשמל בדירה

במסגרת בדק הבית הרבה פעמים יבדקו גם את מערכת החשמל וחשוב לדעת שזו אחת מהמערכות החשובות ביותר בבית. משמעות הדברים היא שאם אתם מוצאים תקלות, בהחלט כדאי יהיה לתקן אותן מבעוד מועד. זה לא משנה אם אתם צריכים להזמין עבודות חשמל שכוללות את בניית המערכת כולה או שיהיה עליכם לעשות רק כמה תיקונים בדירה, שכן בכל מקרה עדיף שתבחרו לכם חברה רצינית ומקצועית לעבודות מהסוג הזה. עבודות בתחום החשמל זה משהו שלא כל איש מקצוע יוכל לבצע ולכן, אם אתם יכולים לבחור את הטובים ביותר, מה פתאום שתתפשרו? עבודות של חשמל עדיף להפקיד בידי חברה רצינית, מקצועית וכזאת שיש לה גם את הציוד המתאים ביותר. בנוסף, כמובן שמי שעושה לכם את כל התיקונים האלה צריך גם שיהיה לו תעודה המעידה על הידע שלו ועל היותו חשמלאי מוסמך ואיש מקצוע רציני בתחום.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה