חיפוש
חיפוש

מעצבים את בית החלומות – אל תתפשרו על השיש!

בין אם קניתם דירה חדשה ובין אם משפצים את המטבח הקיים, כך או כך, תרצו שהמטבח יראה כמו בחלומות שלכם.

בתהליך עיצוב המטבח, אתם הולכים לבחון סגנונות עיצוב שונים, מגוון צבעים, ואין ספור חומרים.

בסופו של התהליך, תגיעו למטבח החלומות שלכם. מעצבים את בית החלומות – אל תתפשרו על השיש!

 

הקדמה

תהליך עיצוב המטבח, כולל בתוכו מספר שלבים. אז, איך מתכננים את המטבח המושלם, מה כדאי לקחת בחשבון ועל מה אסור להתפשר? בואו נתחיל.

 

שלב ראשון – תכנון

תחילה, יש לתכנן את המטבח, תוך ניצול מקסימלי של החלל. חשבו על הגודל, על פתרונות האחסון, על שטח העבודה וכדומה.

 

שלב שני – מדידות

שנית, יש לערוך מדידות מדויקות לחלל המטבח ולכל תכנון אותו אתם מתכננים למטבח. ישנה חשיבות רבה לקחת בחשבון את כלל החלקים של המטבח, שטחי האחסון והעבודה על מנת שתוכלו לשרטט ולהזמין את הציוד בצורה המדויקת ביותר.

 

שלב שלישי – סגנון ועיצוב

בשלב זה, חשבו מה אתם אוהבים. מה יפה בעינכם ומה יתאים למטבח שלכם. בחרו קו עיצובי, צבעים וטקסטורות על מנת להרכיב את מטבח חלומותיכם. לצד סגנון העיצוב, אל תשכחו את הצד הפרקטי, שכן מטבח מעוצב אך אינו פונקציונלי ואינו מתאים לצרכים שלכם, ישפיע רבות על הנוחות שלכם.

 

שלב חמישי – החומרים

על איכות לא מתפשרים. בשל כך, אם אתם מעצבים את בית החלומות – אל תתפשרו על השיש! שיש למטבח מהווה אלמנט חשוב בכל מטבח. השיש מהווה משטח העבודה המרכזי של המטבח, ולמעשה מהווה את לב המטבח. השיש מקנה מראה אלגנטי ויוקרתי למטבח, ומחבר את כלל חלקי המטבח יחדיו ויוצר קו אחיד ונקי. מלבד המראה, לשיש חלק מרכזי במטבח, שכן כלל מלאכת הבישול והאפייה נעשים עליו. בשל כך, ישנה חשיבות רבה שלא להתפשר על השיש, ולבחור בשיש יפה, פרקטי, נוח ואיכותי.

במקום כמו 'שיש אגם' תוכלו למצוא מומחים שיסייעו לכם לעצב ולהתאים באופן אישי, את כל סוגי השיש למטבח, כך שתקבלו את מטבח החלומות שלכם.

 

על רגל אחת – עיצוב בית החלומות

כאשר אתם מעצבים את בית החלומות, ודאי תגיעו לעיצוב המטבח שלכם. תכנון יסודי, מדידות מקיפות, עיצוב תוך דגש על פונקציונליות, בחירה בחומרים איכותיים ואי התפשרות על השיש, יסייעו לכם להגיע למטבח החלומות שלכם.

 

ספות

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה