חיפוש
חיפוש

מצלמת אבטחה באינטרקום – למה זה חשוב

שוקלים להתקין מצלמת אבטחה בכניסה לבניין? מתלבטים לגבי עלויות, מיקום או בכלל לגבי נחיצות המצלמה? בכתבה הבאה נשאיר אתכם ללא ספקות וניתן לכם את כל הסיבות הנכונות שיראו לכם עד כמה חשוב להתקין את מצלמת האבטחה

היום, המצאות של מצלמות אבטחה בכניסה לבניין הינו קריטי לתחושת הביטחון של כלל תושבי הבניין. עם זאת, לפני הרכישה חשוב להבין מה כדאי לקנות, איפה כדאי למקם את המצלמה ומדוע חשוב להתקין את המצלמה.

 

אם יש ספק אין ספק

ראשית, חשוב להבין שאף אחד לא מוגן מפני פריצה או השחתת רכושו, בכל מצב ובכל סיטואציה לא משנה מה הן הנסיבות – יש סיכוי שזה יקרה. כמובן שיש דברים שמגדילים את הסיכוי כמו סטטיסטיקת הפריצות בשכונה, אופי השכונה, יוקר הרכוש האישי וכדומה. אולם, גם אם הסיכוי הוא נמוך למדי, זו סיטואציה שבהחלט יכולה להתרחש. אחת הדרכים להתמגן פניה היא לרכוש מצלמת אבטחה. מצלמת אבטחה לבית או בכניסה לבניין תאפשר לכם "לחזור אחורה בזמן" ולראות בדיוק מה קרה ומתי זה קרה ואולי אפילו לזהות את הבן אדם שאתם מחפשים. קיומה של מצלמת אבטחה שולל אופציות רבות אפשריות וממקד אתכם בדרך לפתרון.

 

מיקום

השאלה החשובה היא לדעת איפה למקם את המצלמה. בין אם מדובר במצלמה לבית פרטי או מצלמה לכל הבניין השאלה הראשונה שיש לשאול – מה הן נקודות הפריצה האפשריות? בנוסף לכך, אם מדובר בבניין שהיו בו מקרים רבים של וונדליזם, מצלמת אבטחה במיקומים אלו עלולה לסייע בתפיסת הפושעים הבאים או אפילו להרתיע אותם ולהרחיק אותם לאלתר.

 

מחיר

רכישת מצלמת אבטחה בודדה ופשוטה יכולה להסתיים בעניין של 150 ₪. לעומת זאת, רכישת מערכת אבטחה משוכללת הכוללת 4 מצלמות אבטחה ועוד מוצרים נלווים תגמר בסכום של 3000 ₪ ומעלה. ככל שהפונקציות של המצלמה משוכללות וחדשניות יותר כך גם המחיר עולה בהתאם. למשל, ניתן לקנות מצלמות עם ראיית לילה, עמידות גבוהה לאקלים, מצלמות בעלות מערכת שליטה מרחוק והרשימה היא אינסופית. יש לבצע סקר שוק ולהבין בדיוק מה אתם צריכים לביתכם או לבניין שלכם ואז תצליחו להבין מהו סכום הכסף ממנו אתם צריכים להיפרד לשלום.

לסיכום, מצלמת אבטחה הינו מוצר בסיסי התומך בביטחון שלכם ובביטחונם של האנשים היקרים לכם. טווח מחיריה הינו גדול מאוד, כך שתוכלו לבחור בעצמכם כמה אתם תצטרכו לשים כי מה שחשוב הוא שתרגישו שהמחיר שווה את התמורה.

 

לוח חיוג

אולי יעניין אותך גם

פולוסה