חיפוש
חיפוש

מאיזה מקומות כדאי להימנע כשמטיילים במקסיקו

מקסיקו ידועה בתור אחת המדינות היפות והמעניינות ביותר בעולם.

החופים במדינה נראים כאילו יצאו מסרט, הערים ציוריות, והאוכל אותנטי.

אם כל זה לא מספיק, מדובר במדינה בעלת מסורת תרבותית עשירה ומיוחדת, כזאת שלא ניתן לראות בשום מקום אחר.

מעניין מאוד לראות את הקשר התרבותי המיוחד בין מקסיקו לשכנתה ארצות הברית.

לצד כל הטוב שבה, מקסיקו יכולה להיות מקום מסוכן, וישנם מקומות ואזורים שמהם כדאי להימנע.

אם אתם מתכננים לטייל במקסיקו, חשוב שתדעו היכן יש להיזהר.

במאמר זה, תגלו מאילו מקומות כדאי להימנע כשמטיילים במקסיקו.

 

חוארס – "בירת הרצח העולמית"

עד לפני כמה שנים, העיר חוארס היתה העיר בעלת שיעור מקרי הרצח הגבוה ביותר בעולם, לצד מקרי חטיפה של נשים וילדים שכבר הפכו לעניין שבשגרה. הנתון המזעזע זיכה את העיר בתואר המפוקפק "בירת הרצח העולמית". עוד לא השתכנעתם? במקסיקו מתרחשים כ- 3800 מקרי רצח בשנה על רקע של סחר בסמים, ומתוכם מעל 25% מהמקרים הללו מתרחשים בחוארס. בעקבות כל אלה, כדאי להיזהר, ולהימנע מהביקור בעיר המפוקפקת.

 

טיחואנה – "עיר החטאים"

עיר מפוקפקת אף יותר מחוארס היא טיחואנה, הידועה בשם "עיר החטאים". הכינוי דבק בעיר עוד בימי תקופת היובש, עקב מכירת האלכוהול במקום בזמן שהמכירה בארצות הברית נאסרה. מאז, העיר המשיכה להצדיק את השם המפוקפק שניתן לה, והמוניטין הרע שלה מונצח בעשרות סדרות טלוויזיה מצליחות. לא מאמינים לנו? עיר החטאים היא האלופה העולמית המכהנת במספר הרציחות הגבוה ביותר ביחס לאוכלוסייה, והיא זו שהורידה את בירת הרצח העולמית למקום השני באותה רשימה.

 

רכבת תחתית ומוניות

בזמן שהייתכם במקסיקו, סביר להניח שתצטרכו להשתמש ברכבת התחתית או במונית על מנת להגיע למחוז חפצכם. פסקה זו לא נועדה למנוע מכם להשתמש בשירותים אלו, אלא להזהיר אתכם מהסכנות הנשקפות לכם. הרכבת התחתית במקסיקו ידועה במקרי גניבות רבים, ואף מקרי שוד. ברכבת מסתובבים כייסים רבים, ולכן כדאי להיזהר שם. לגבי מוניות, במקסיקו פועלות מוניות רבות באופן בלתי חוקי, מה שעלול לחשוף אתכם לפגיעה. לכן, אם אתם עולים על מונית, כדאי שתוודאו שמדובר במונית חוקית ומאושרת.

 

רמזורים אדומים

כמובן שאתם לא אמורים להימנע מרמזורים אדומים, משום שהדבר לא אפשרי, אך אם אתם עומדים ברמזור אדומים, כדאי שתהיו מודעים לסכנות הנשקפות לכם. במקסיקו, מקרי שוד וגניבת רכבים שעומדים ברמזור הם לא נדירים כמו שנדמה לכם. לכן, אם מצאתם את עצמכם עומדים ברמזור אדום, כדאי שתסגרו את החלונות ותנעלו את הדלתות.

 

סיכום

אל תתנו לרשימה שלנו להרתיע אתכם. כל הכתוב ברשימה זו נועד לעזור לכם לעבור את הטיול בשלום, ולא להפחיד אתכם. טיול למקסיקו יכול להיות חוויה שתזכרו לכל החיים. ישראלים רבים שטסו למדינה הייחודית הזאת מספרים על חופשה חלומית. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לטוס למקסיקו, כדאי שתדעו מאילו מקומות כדאי להיזהר. טיול מהנה!

 

רכבת תחתית

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה