חיפוש
חיפוש

מקררי יינות קונים רק בשף פוינט!

אם אתם אוהבים יין ומבינים ביין, המאמר הזה מיועד בשבילכם, וכדאי לכם להקדיש כמה דקות מזמנכם ולקרוא אותו. אנו הולכים לספר לכם כאן קצת על מקררי יינות, וכמובן לתת לכם המלצה חמה על המקום המושלם לרכוש ממנו את מקרר היין לבית שלכם.

אם התחלתם לאחרונה להתעניין בתחום היין, ויש לכם כבר יותר משניים או שלושה בקבוקים שאתם שומרים בבית באופן קבוע, כדאי לרכוש מקרר יין. מדובר על מוצר די בסיסי לכל חובבי היין, והוא מאפשר יישון ואחסון של יין בתנאים אידיאליים.

 

מהו מקרר יין?

מקרר יין, כמו שאפשר להבין מהשם, הוא מקרר מיוחד לקירור של יין בלבד ולא שום דבר אחר. יין, כמו שאתם בטח כבר יודעים, הוא משקה עדין שיכול להתקלקל או לאבד את הטעם המיוחד שלו בקלות רבה. לכן אנו לא יכולים לשמור אותו במקרר הביתי שלנו, בין הירקות לגבינה הצהובה. חוץ מזה, גם התנאים שיש במקרר ביתי לא מתאימים לרוב היינות שאנו שותים מבחינת הטמפרטורה ואחוזי הלחות.

מקרר יין

למה בכלל לקנות מקרר יין?

אם אתם שואלים את עצמכם, יש לנו מקרר רגיל בבית עם מספיק מקום פנוי, למה לנו בכלל לקנות מקרר יין ולהוציא עוד כסף, אז כדאי שתחזרו לפסקה הקודמת. מקרר ביתי לא מתאים לאחסון יין בכלל, בטח לא לאחסון לטווח ארוך או ליישון.

במקרר יין יש טמפרטורה של 65-45 מעלות פרנהייט, ו- 80-50 אחוזי לחות, תנאים אידיאליים לאחסון יין. אחוזי הלחות חשובים מכיוון שהם מונעים מצד אחד התפתחות של מזיקים כמו בקטריות וחיידקים, ומצד שני מונעים התייבשות של הפקק שתפגע מאוד ביישון היין. מקרר יין מאפשר לכם גם ליישן יינות בבית בלי חשש שהטעם שלהם ייפגם, וגם להוציא את היין מהמקרר הישר לכוס בטמפרטורת מזיגה אידיאלית.

 

אז איפה קונים מקרר יין?

אז הבנו שכל חובב יין רציני צריך להחזיק בבית שלו מקרר יין, אבל איפה קונים מוצר כזה? אנו ממליצים בחום על שף פוינט. מדובר על חנות סופר מקצועית עם הרבה מאוד ניסיון וכמובן מחירים נוחים מאוד. תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של שף פוינט כדי להתרשם מההיצע והמגוון, וכמובן להבין פחות או יותר מהם המחירים של מקררי היין. פרטים נוספים תמצאו בלינק הזה https://www.chefpoint.co.il.

יַיִן

מה הגודל של מקרר יין?

הגודל של מקרר היין הוא הגודל שמתאים לכם. אפשר לקנות מקררי יין בשלל גדלים, החל ממקרר שמסוגל להכיל מאות בקבוקי יין, ועד למתקן מיוחד שנועד לקרר בקבוק יין אחד. הם מגיעים בשלל עיצובים וגדלים, כך שאין לנו ספק שתוכלו למצוא את האחד שמתאים לכם.

 

סיכום

חובבי יין? כדאי מאוד לרכוש מקרר יין. זה ישדרג את חוויית השתייה שלכם ויעלה אתכם רמה. אז למה בדיוק אתם מחכים? כנסו לשף פוינט עוד היום.

שף פוינט

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה