חיפוש
חיפוש

מרגישים שהמשרד נראה משעמם? הגיע הזמן לסגנן אותו!

זה קורה לרבים מאתנו, הרגע הזה שבו אנו מסתכלים סביב, על מקום העבודה שלנו ומגלים לפתע שמשהו חסר בו. כשהמצב בא לידי ביטוי, אנחנו מחפשים אחר פתרונות שונים שיאפשרו לנו לסגנן את החלל על הצד הטוב ביותר. אנחנו מצאנו את עצמנו לא מזמן בסיטואציה שכזו והבנו שלפני שנתחיל לסגנן את המשרד באופן אקראי, עלינו לבחון את ההליך באופן מעמיק ולכתוב עליו מדריך. זה בדיוק מה שעשינו ואנו מזמינים אתכם להצטרף ולקבל את הכלים לשינוי שאתם מייחלים לו.

 

תכירו את הרקע שהוביל אותנו לסגנן את המשרד

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שביקרנו במשרד של חבר שנמצא ברחוב מקביל. הוא הזמין אותנו לכוס קפה, כדי שנוכל לדבר על רעיונות למדריכים הבאים ואנחנו מיד הגענו. ברגע שנכנסנו למשרד שלו, הרגשנו תחושה נעימה. היינו מוקפים באנרגיות טובות ואווירה שלא מורגשת אצלנו במשרד. כשניסינו להבין ממה זה נובע, מצאנו שיש כל מיני דברים קטנים שהביאו למצב הייחודי הזה. רשמנו לעצמנו את כל הדברים הקטנים והפכנו אותם למדריך. לאחר מכן, חזרנו אל המשרד שלנו והתחלנו ליישם את הכול. כך שהפכנו את המשרד שלנו ממשעמם להחריד לנעים. הישארו אתנו ותגלו איך עשינו זאת ועל מה אתם צריכים לשים דגש, כדי שתוכלו ליישם את ההליך.

 

קניית אקססוריז למשרד

אם אתם  רוצים לשנות את המשרד שלכם, עליכם להיכנס לאתר מקוון שמציע מגוון רחב של אקססוריז לבית. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של אקססוריז כמו נרות ריחניים, פריטים מעוצבים לתלייה על הקיר ועוד. אנחנו בחרנו בפריטים הבאים:

  • פריט מקרמה לתלייה על הקיר
  • נרות בריח תפוז
  • שמן לבנדר

 

קניית מפיצי ריח למשרד

אם אתם מרגישים שהמשרד שלכם משעמם, כדאי שתדעו שזה לא נוגע אך ורק למראה, אלא גם לריח. רכישה של מפיצי ריח למשרד תאפשר להפיג את השעמום. שכן, ברגע שנכנסים לחלל נעים בעל ריח טוב, השעמום פשוט מתפוגג.

 

קניית צבע למשרד

הדרך ה – 3 לשנות את המצב היא לצבוע קיר אחד בצבע מיוחד. חשוב מאוד לשים לב שהצבע תואם לעיצוב הכללי של החדר ושאין מדובר בצבע חזק מידי. אנו ממליצים לשלב צבעים כמו ירוק בקבוק, צהוב חרדל או אדום יין. אלו צבעים שמשנים את מראה המשרד בן רגע ומביאים לאווירה מעניינת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך אפשר לשדרג את המשרד ולהפיג את המראה המשעמם שלו. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק ליישם את הדרכים שצוינו לעיל ולהביא למשרד שלכם מראה חדש ומרענן. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

כיסאות מנהלים

 

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה