חיפוש
חיפוש

מרגישים תקועים? 3 דברים שיוציאו אתכם מהשגרה

במקרים רבים, אנשים נוטים להגיד שהחיים הם "רכבת הרים". בפועל, אם לא עושים משהו בנדון, החיים בסופו של דבר מגיעים למסלול די שגרתי ומונוטוני. כל מי שנקלע לשגרה מייגעת או שעמום, מבין שמדובר שאחד המצבים המסתכלים ביותר שניתן להעלות על הדעת. אם גם אתם מרגישים תקועים וחשים שהשגרה חונקת אתכם, המשיכו לקרוא – ריכזנו עבורכם 3 דברים שתוכלו לעשות כדי להתנער מהשגרה. 

 

שגרה – למה היא בכל זאת טובה?

אם מצב חיים נתון הוא נפוץ כל כך וכזה שנשמר לאורך דורות – כנראה שיש לו ערך רב. כשזה נוגע לשגרה, אפשר לומר בביטחון שרוב בני האדם מצויים בשגרה כלשהי ויש לכך סיבות טובות. שגרה מעניקה לנו בטחון ויכולת לחזות מה יקרה בכל רגע נתון. באופן כללי, קשה לנו עם הפתעות שמתרחשות באופן תדיר ושגרה קבועה מונעת את המצב הזה ומעניקה לנו קרקע בטוחה ורגועה אשר במסגרתה אנחנו גם יכולים לדמיין ולחלום.

יחד עם זאת, לשגרה יש נטייה להיות מקובעת מידי וכשנכנסים אליה לזמן רב קשה מאוד להשתחרר ולהתפתח במסגרתה. אם אתם מעוניינים בסיוע מקצועי בכל הנוגע להתפתחות מתוך השגרה ושחרור תחושת התקיעות, כדי לפנות למאמן כמו רועי עמוס התפתחות אישית ולצאת מהלוף.

התפתחות אישית

3 דברים שיוציאו אתכם מהשגרה

אחרי שניתחנו את המונח "שגרה" באופן מעט יותר מורכב, הגיע הזמן לחשוף בפניכם את 3 הדברים שאפשר לעשות כדי להפיח חיים בתוך השגרה:

 

הגמישו את ההרגלים שלכם

הצעד הראשון, ואולי החשוב ביותר, בדרך ליציאה מהשגרה זה הגמשת ההרגלים שלכם. למעשה, שגרה היא אוסף של הרגלים שאתם מבצעים ביומיום שלכם: לקום בשעה קבועה, לאכול בשעות קבועות, ללכת לעבודה באותו המסלול, אלו רק מספר דוגמאות להרגלים רבים שמלווים את השגרה שלכם.

כדי לצאת מהלוף, תתנסו בהגמשת ההרגלים, בתור התחלה תתחילו בדברים קטנים, נסו למשל לשנות את המסלול הקבוע בו אתם הולכים לעבודה. זה יכול להישמע כמו צעד קטן ולא מועיל, אך הוא למעשה מעצב מחדש את התודעה ואת הגישה שלכם כלפי הרגלים.

התפתחות אישית

בצעו פעילות ספורטיבית

מעבר לתרומה האדירה שיש לפעילות ספורטיבית על המצב הבריאותי והנפשי, פעילות ספורטיבית היא דרך נהדרת לאתגר את השגרה שלכם. אם אתם עדיין לא מתאמנים, בחרו פעילות ספורטיבית ממנה תוכלו להפיק הנאה והתמידו בה. כמו כן, אתם לא חייבים להתאמן בימים קבועים, העיקר שהפעילות הספורטיבית תהיה חלק מחייכם.

 

הפקידו להגדיר שוברי שגרה

כדי להבטיח את היציאה מהשגרה המטרידה, אתם חייבים לקבוע שוברי שגרה בתדירות מספקת. הופעות אהובות, טיסות לחו"ל, חופשות בארץ, מפגשים עם חברים ותיקים, כל אלו מהווים שוברי שגרה קטנים שיכולים לטלטל את השגרה הכבדה ולהכניס ממד של הנאה ושינוי לתוכה.

 

צעדים קטנים ובטוחים

כדי להבטיח את היציאה מהשגרה לאורך זמן, חשוב שתקפידו לבצע את הצעדים לאט ובטוח. רק כך תוכלו להתמיד לאורך זמן ולאמץ לחייכם באופן קבוע את הדברים שיוציאו אתכם מהמסגרת. בהצלחה!

התפתחות אישית

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה