חיפוש
חיפוש

ההבדל בין משאבת חלב סינית לעומת משאבת חלב שוויצרית

משאבת חלב היא אחד מהמכשירים החשובים ביותר לכל אם, גם אם מדובר על אמא אשר נשארת בבית, ובייחוד אם מדובר על אם הממשיכה לעבוד. משאבת חלב מאפשרת להתנתק מהתינוק לזמן ארוך, בלי לחשוש מגודש בשד, ועדיין להעניק לו את ההזנה הטובה ביותר, חלב אם. במאמר זה נסקור את ההבדלים המרכזיים בין רכישת משאבת חלב סינית, לעומת משאבת חלב שוויצרית.

 

חפשו תמיד משאבות עם תו תקן ישראלי

משאבת חלב היא אביזר שכמעט כל אם תרכוש בשלב כזה או אחר. כמו כל מוצר, יש שפע של אפשרויות לרכוש משאבות חלב תוצרת סין. הדגמים הסיניים יהיו לעיתים קרובות זולים יותר, בטח אם משווים אותם למשאבות חלב שוויצריות כמו מדלה. כאשר רוכשים משאבות, חשוב מאוד לבדוק שיש להם תו תקן ישראלי. תו התקן מבטיח שהמשאבה נבדקה על ידי מכון התקנים, ואושרה לשימוש בישראל. האישור לשימוש מעניק גם ביטחון, שבמידת הצורך תוכלו לאתר חלקי חילוף למשאבה, מאחר והיא נמכרת בישראל בכמויות די מכובדות. לחלק מהמשאבות הסיניות אין את תו התקן, והן מוזמנות ישירות במשלוחים אינטרנטיים.

 

יכולת לעשות שימוש במשאבה גם עם התינוקות הבאים

משאבות חלב סיניות הן בעלות זמן חיים קצר משמעותית יותר ממשאבות שוויצריות כמו מדלה. משאבות סיניות נועדו לרוב להזנה של תינוק יחיד, כפי שבדרך כלל יש למשפחה הסינית. בנוסף, הם מיוצרים מרכיבים זולים יותר, אשר נוטים להיהרס ולהתקלקל בקצב גדול בהרבה. משאבת חלב מדלה מאפשרת להמשיך ולעשות בה שימוש גם עם התינוקות הבאים, ולעיתים קרובות היא נשמרת במצב כל כך טוב, שאפשר בהחלט גם להעביר אותה לאימהות אחרות לאחר שסיימתן לעשות בה שימוש.

 

נוחות שימוש והתאמה

מבחינת נוחות השימוש, קיים הבדל גם בין המשאבות הסיניות עצמן. חלק מהמשאבות הסיניות מיוצרות בראש ובראשונה כדי להציע מחיר זול, ולכן הנוחות של המשתמשת היא לא הפרמטר החשוב ביותר. משאבת חלב צריכה לשמור על לחץ שאיבה נוח ותואם לאם, ועל צורה שתאפשר החזקה נכונה של השד עצמו. מבחינת נוחות השימוש, לעיתים קרובות משאבות מדלה מעניקות פתרון טוב יותר. משאבות סיניות גם לעיתים קרובות אינן מצליחות לעמוד ביותר משתי שאיבות יומיות, כמות שלרוב אינה מספיקה לאם הישראלית הממוצעת.

 

מחיר המוצר הממוצע

קשה מאוד להשוות את מחירי המוצרים הסיניים למשאבות החלב השוויצריות. קיים מגוון עצום של מוצרים סיניים, כאשר לכל אחד מהם מפרט טכני ארוך משלו, והתמחור שלהם משתנה בהתאמה. לרוב, מוצרים אשר יוצרו בסין יהיו זולים בהרבה, אך המחיר עשוי להתקזז אם תצטרכו לרכוש משאבה חדשה תוך זמן קצר, או שתתקעו בלי חלקי חילוף ותאלצו להזמין אותם מעבר לים. כאשר קונים משאבת מדלה, אתם יכולים להיות בטוחים שהכסף שהשקעתם אינו מבוזבז, ושהמוצר שקיבלתם הוא ללא רבב.

משאבה

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה