חיפוש
חיפוש

משכיר לעצמאי – כיצד עושים מעבר חלק?

אתם בטח לא הראשונים וגם לא האחרונים, שעובדים בתור שכירים כבר כמה שנים טובות, אולי רוב החיים הבוגרים שלכם. נאמנים למקום העבודה, עובדים מצטיינים, מוכשרים במיוחד, אבל מרגישים שאתם לא מתוגמלים כראוי, שיש לכם הרבה יותר לתת בזכות עצמכם ושאולי הגיע הזמן לפתוח עסק עצמאי, עם כל הקשיים הכרוכים בעניין, אבל להיות אדונים לעצמכם.

אז איך עושים את זה עם כמה שפחות מהמורות בדרך?

 

העולם מלא בעצמאים

נתחיל מזה שאתם לא לבד. העולם מלא בבעלי מקצוע כשרוניים ואיכותיים במיוחד, שיום אחד החליטו שהם רוצים להחליט בעצמם עם מי לעבוד ועם מי לא, כמה שעות לעבוד ואיך הם רוצים לעשות את מה שהם עושים הכי טוב.

יחד עם זאת, חשוב להבין, שרוב האנשים הללו, שכיום נמצאים אולי בפסגת ההצלחה, עברו מן הסתם גם לא מעט קשיים בדרך. ובכל זאת – איך מגיעים כמה שיותר מוכנים ליום שבו תפסיקו להיות שכירים ותתחילו לעמוד בזכות עצמכם?

 

הכינו את הקרקע

להכין את עצמכם לקראת עצמאות זה עיסוק מרתק, מרגש ובעיקר מאוד מאוד חשוב.

הכנות לקראת עצמאות כוללות מכלול גדול של דברים שאתם יכולים לעשות, אבל אולי החשיבות הגדולה ביותר של הכנות כאלה טמונה באפשרות לבחון את עצמכם ואת היכולות שלכם, לראות את עצמכם כבעלי עסק עצמאים ולהבין באופן ודאי, אם באמת מתאים לכם להיות עצמאים.

אם אתם לא בטוחים, אתם יכולים לקבל עזרה מקצועית, שתקל עליכם גם בהכנות הפרקטיות לקראת העסק החדש וגם תעזור לכם להתמקד, להבין אם הצעד הזה מתאים לכם כמו שאתם חושבים ולעשות את הצעדים הנכונים ביותר לקראת פתיחת עסק מצליח.

 

 איך ייעוץ עסקי עוזר להתכונן לעצמאות מקצועית?

יועצים עסקיים מטפלים במכלול גדול של אתגרים העומדים בפני בעלי עסקים ובפני אנשים המעוניינים לפתוח עסק.

בין היתר, הם עוזרים לבנות תוכנית עסקית, למקד את בעל העסק, או היזם, כדי להבין מהן החוזקות ומהן החולשות שלו בעסק החדש, איך לחזק את היכולות הקיימות, להתמודד מול מתחרים, להעצים את הייחודיות של העסק ואף לתמחר את השירותים והמוצרים בצורה נכונה, לפי הכללים הנהוגים במשק.

בנוסף, יועץ עסקי מנוסה ואיכותי, יכול לבחון אתכם את רמת המוכנות שלכם, רמת ההתאמה שלכם לתחום היזמות, סיכויי ההצלחה של העסק שאתם מתכננים להקים ואף למקסם את היכולות העומדות לרשותכם, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של העסק החדש.

 

לסיכום

פתיחת עסק חדש, כמו כל מעבר משכירות לעצמאות מקצועית, מצריך בחינה מעמיקה של נתונים שונים, של גורמים אפשריים וניתוח של המצב הקיים.

את כל אלה ניתן לעשות לבד, אבל מומלץ להיעזר בבעל מקצוע שיש בידיו את הכלים, כדי לעזור לכם לעשות את המעבר בצורה חלקה, על הצד הטוב ביותר.

למידע נוסף בנושא ייעוץ עסקי וליווי כלכלי, בדקו באתר MVP ייעוץ עסקי.

קפיצה משכיר לעצמאי

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה