חיפוש
חיפוש

משפצים את הבית? הגיע הזמן לבחור עיצוב חדש

שיפוץ של הבית הוא הזדמנות טובה לשנות לא רק את המבנה של הבית אלא גם את העיצוב שלו. מלבד המבנה של הבית שעליו אין לנו באמת יותר מידי שליטה, והיכולת שלנו לשנות אותו היא די מוגבלת, בכל הנוגע לעיצוב של הבית השמיים הם הגבול. אנחנו כאן כדי להכיר לכם כמה סגנונות עיצוב שיכולים להפוך את הבית שלכם ליפה הרבה יותר.

 

עיצוב פנים

עיצוב הבית הוא תחום שנוגע בכל מה שקשור לחלק הפנימי של הבית. עיצוב פנים מקבל את המבנה של הבית כמות שהוא, ובדרך כלל לא דורש מכם לעשות שינויים במבנה. עם זאת, עיצוב פנים יכול לשנות את הצורה שבה הבית שלכם נראה בצורה שלא חלמתם עליה, אם רק תדעו איך לבצע אותו.

 

בחירה של סגנון עיצוב

בעיצוב פנים אנחנו בוחרים את הצבע הבסיסי של קירות הבית, הרהיטים, הפריטים הדקורטיביים וכיו"ב, וזה מה שמאפשר לנו להפוך את הבית כך שהוא יראה בצורה שונה לגמרי מזו שבה הוא נראה עד עתה. בעיצוב פנים יש סגנונות שונים, כאשר בכל סגנון יש קווים מרכזיים שמאפיינים את הסגנון הזה.

כמובן, גם אחרי שבוחרים סגנון עיצוב תמיד ניתן לשנות ולגוון, אולם הצמדות לסגנון עיצוב מסוים בדרך כלל תאפשר לנו לעצב את הבית בצורה מרשימה ויפה. אנחנו כאן כדי לעשות לכם היכרות עם שלושה סגנונות עיצוב מרכזיים.

 

  1. סגנון מודרני

הסגנון המודרני נחשב לפופולרי ביותר בעולם עיצוב הפנים, והוא מתאפיין בקווי מתאר חלקים ופשטניים. הרהיטים בעיצוב הזה מגיעים בדרך כלל עם כמה שפחות עיטורים, ידיות ובליטות, והצבעים שאותם נראה הם צבעים חלקים וברורים. הסגנון המודרני מתאים גם לדירות בבניינים גדולים, וזה מה שהופך אותו לכל כך פופלרי.

 

  1. סגנון סקנדינבי

הסגנון הסקנדינבי דומה במידה מסוימת למודרני, בעיקר בכך שהוא נוטה להיות פונקציונלי מאוד, בלי לעשות שימוש בפריטים לשם היופי בלבד. עם זאת, נקודה שמאוד בולטת בסוג העיצוב הזה היא השימוש בצבעים בהירים, דבר שנדרש באזור שממנו סגנון העיצוב הזה מגיע לאור העובדה שיש שם הרבה מאוד שעות חושך במהלך השנה.

 

  1. סגנון כפרי

הסגנון הכפרי הוא סגנון שמזכיר את העיצוב שהיה פעם, ואפשר לראות בו דברים שמזכירים לנו את העולם הישן. הסגנון הזה עושה שימוש רב בעץ, ובדרך כלל הצבעים בו נוטים להיות דהויים מהרגיל.

 

לסיכום

בחירת סגנון עיצוב היא השלב הראשון בתהליך עיצוב הפנים. סגנון העיצוב הוא למעשה מתודה מסוימת שמתווה לנו את הדרך שבה נלך ביחס לעיצוב הפנים של הבית. הסגנון יאפשר לנו לבחור פריטים, צבעים ורהיטים שייתנו לבית מראה הרמוני וייחודי. כל מה שנשאר לנו זה פשוט לבחור את סגנון העיצוב שמתאים לנו, וכמובן את מעצב הפנים שיוכל להביא את הסגנון הזה אל הבית שלנו.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה