חיפוש
חיפוש

משפצים את המטבח? הגיע הזמן לאבזר אותו מחדש

כולנו הגענו לשלב כזה או אחר בו אנו משפצים את המטבח. זה יכול להיות לאחר נזק שנגרם למטבח עצמו, מעבר של בית ועיצוב המטבח מחדש או אפילו שדרוג רגיל על מנת לרענן את המטבח. כל מי ששיפץ חדר או שניים בחייו יודע דבר חיוני וחשוב מאוד – חלק משמעותי בבניית הזהות של החדר זה אבזורו ודאגה להוספה של כלים יפים, שימושיים וכמובן כאלה שמתאימים למהות החדר. אז אילו אביזרים יכולים לתרום לשיפוץ המטבח?

 

קרש חיתוך

קרש חיתוך – אחד הדברים המרשימים ביותר שאפשר להוסיף למטבח. מלבד השימוש הפרקטי בקרשי חיתוך שונים לחיתוך והכנה של ירקות, דגים, בשר ודברים נוספים רבים, שימוש נוסף ומאוד מרשים לקרשי מטבח טובים זה הצגה שלהם – הגשה של מאכלים על קרשים שונים שמתאימים לארוחה וכמובן הצגת הקרש במקום בולט במטבח, כך שהקרשים הם מוצרים למטבח שמוסיפים חן יחד עם שימושים מעולים.

 

סכינים

סט סכינים מרשים למטבח הוא משהו שכל אדם צריך בביתו. כמו המון אביזרי מטבח נוספים, גם סכינים טובות ושונות מאוד יעילות ומספקות שירותים שונים וטובים.

זה יכול להיות חיתוך של מאכלים שונים – הסכינים השונות משמשות לחיתוך של סוגי בשר ודג שונים, ירקות וכמובן גם מוצרים נלווים מסביב – או הצגה לראווה של סט או כמה סכינים מקצועיות ומרשימות, שיראו לכל מתבונן את מקצועיות הטבח שמשתמש בהן וישמשו כחלק נוצץ במיוחד מכלי המטבח הרבים.

 

כלי ערבוב ויציקה

לא כולם ימצאו את האביזרים האלה כמקוריים או שונים במיוחד מהרגיל, אך גם איתם צריך לדעת מה בדיוק לבחור. תמיד ניתן לחשוב על כלים לערבוב, יציקה והכנה שוטפת של אוכל כמשהו שלא דורש השקעה – לקנות כמה כלי פלסטיק זולים ולהשתמש בהם לבישול, אך אלה לא יבטיחו אותה איכות והשפעה.

מלבד הבעיות הטמונות בהכנת אוכל – במיוחד בטמפרטורות גבוהות – עם כלים שאינם מיועדים לזה (השפעות בריאותיות) – גם מבחינת שימוש ממשי, השקעה נכונה בכלים כאלה מאפשרת הרבה יותר אופציות בישול והכנה, ועוזרת לשדרג את מראה ותחושת המקצועיות של המטבח.

 

סירים ומחבתות

כמובן, איך אפשר ללא סירים ומחבתות ברמה גבוהה. אלה יכולים גם להשפיע לטובה על נראות המטבח ועל מקצועיות ויכולות הכנת האוכל, וגם כמובן לספק חווית אכילה טובה במיוחד.

שמירה על איכות ורמה גבוהה במיוחד במוצרים שכאלה – מתחממים לטמפרטורות גבוהות ומקושרים במגע ארוך עם האוכל – טובה ואף הכרחית ביותר לשמירה על הבריאות ועל איכות אוכל גבוהה במיוחד – אוכל לא שרוף, מוכן במידות הנכונות, ללא חלקים שנמסו לתוכו או בישול לא אחיד.

 

לסיכום…

תמיד אפשר ללכת על האופציה הפשוטה וחסרת החן של כלי בית רגילים, פשוטים וזולים במיוחד. העניין הוא שאלה לא יבטיחו ויצליחו לספק חוויות בישול טובות אחת אחרי השנייה, איכות אוכל גבוהה ביותר וכל זאת תוך שמירה על מטבח ססגוני ואופנתי.

חידוש כלי המטבח

אולי יעניין אותך גם

כְּלֵי מִטְבָּח
מטבחים
איזה סוגי סירים מתאימים לכם?

היום תוכלו למצוא מגוון רחב של סירים שונים, שיכולים להגיע בכל גודל, נפח ושימוש אפשריים. חלק מהסירים איכותיים ועשויים מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, דבר

קרא עוד »
מטבח חדש
מטבחים
3 סגנונות עיצוב מטבח טרנדיים!

בחירה במטבח חדש מצריכה היכרות עם סגנונות העיצוב החמים ביותר. שכן, כך מתאפשר לקחת חלק בטרנד הקיים וגם ליהנות מנוחות מקסימלית. יצאנו לבדוק מהם סגנונות

קרא עוד »
קלמן מטבחים
מטבחים
איך בוחרים מטבח?

בעיצוב הבית, בחירת המטבח היא כנראה המאתגרת מכולן. בעוד שלעיצוב החדרים הפנימיים יש משמעות בעיקר מבחינת הנוחות שלנו, המטבח צריך להיות לא רק נוח אלא

קרא עוד »
פולוסה