חיפוש
חיפוש

משפצים את המקלחת? כך תבחרו מקלחון שיתאים לכם!

בין אם רכשתם בית חדש שאתם רוצים לשפץ אותו, ובין אם מדובר בבית שאתם מתגוררים בו כבר זמן מה והחלטתם שהגיעה העת לביצוע השיפוץ – כמעט כולם בשלב כזה או אחר בוחרים לשפץ את חדר המקלחת שלהם. אחד החלקים המשמעותיים בחדר המקלחת הוא המקלחון. כך תבחרו מקלחון שיתאים לכם לשיפוץ המקלחת.

 

מקלחון למקלחת משופצת

שיפוץ של הבית עשוי לכלול שיפוץ של כל החללים ברחבי הבית, או של חדרים וחללים מסוימים. רבים ממשפצי הבתים נוטים לשפץ גם את חדר המקלחת שלהם. חדר המקלחת הוא אחד החדרים השימושיים ביותר בבית מצד אחד, ומהצד השני הוא גם חלל שנוטים לעצב אותו בצורה מרשימה.

מקלחונים הם חלק מהפריטים שיש לבחור מחדש בעת שיפוץ המקלחת. מקלחת מורכבת כמובן גם מפריטים נוספים, כמו ארון מקלחת, אסלה וכיור, אך מכיוון שאין יותר מדי חלקים שמרכיבים את חדר המקלחת, המקלחון הוא בעל דומיננטיות בקביעת מראה המקלחת.

מקלחון משופץ

עיצוביות ושימושיות

כדי לבחור את המקלחון המתאים ביותר למקלחת שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון שני פרמטרים – עיצוביות ושימושיות. מצד אחד, המקלחון משפיע בצורה משמעותית על העיצוב של המקלחת שלכם. מוטב שתבחרו מקלחון שמעוצב בצורה שנוחה לכם ויוצרת אצלכם את התחושה הטובה ביותר, אך גם כזה שיתאים בצורה אובייקטיבית לעיצוב של שאר חדר המקלחת.

מנגד, אתם צריכים לוודא שאתם בוחרים גם מקלחון שנוח וקל להשתמש בו. כדי לבצע בחירה כזאת, כדאי להכיר את הסוגים השונים של המקלחונים.

 

מקלחון סטנדרט

מקלחון סטנדרט הוא המקלחון הפשוט ביותר שקיים. דווקא הפשטות שלו היא זאת שמייחדת אותו. אם העיצוב של חדר המקלחת שלכם אמור להישאר או להיות סטנדרטי לאחר השיפוץ, תוכלו לבחור במקלחון מהסוג הזה. מקלחון זה אינו נחשב לגדול במיוחד, כך שהוא מתאים גם לחדרי מקלחת שאינם גדולים במיוחד.

 

לפי מידת הייצור

במידה ויש לכם חדר מקלחת עם ממדים גדולים, או שחדר המקלחת שלכם הוא בעל צורה ייחודית ושונה יותר מאשר חדרי מקלחת סטנדרטיים, כדאי לכם לבחור במקלחון לפי מידת הייצור. תוכלו לבחור את המידות המתאימות לכם בעת רכישת מקלחון זה.

מקלחון משופץ

מקלחון מודולרי

אם אתם רוצים מקלחון שהשימוש בו נחשב לגמיש יותר, מבלי שהדבר פוגע או משנה בצורה מהותית את העיצוב שלו, מקלחון מודולרי יכול להיות הבחירה נכונה עבורכם. מדובר על מקלחון שיכול להתאים לפינת החדר, או להיות מקלחון חזיתי.

 

מקלחון צירים נקיים

כאשר דלת המקלחון נפתחת ונסגרת, פעולה זו מתאפשרת באמצעות הימצאות של צירים ייעודיים. הצירים הללו עשויים לפגוע במידה מסוימת בנראות ובעיצוב של המקלחון או של חדר המקלחת באופן כללי. מקלחון צירים נקיים הוא מקלחון שבא לפתור בעיה זאת. הצירים של המקלחון הללו נסתרים, כך שהפעולה לא נפגעת והמראה משתנה לטובה.

מִקלַחַת

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה