חיפוש
חיפוש

משקפי ראייה או משקפי שמש – האם יותר טוב לחוד או יחד

השאלה הנפוצה ביותר שאופטיקאים נשאלים מידי יום היא "מה עדיף? משקפי ראיה או משקפי שמש משולבים עם ראייה?".

סשה, האופטיקאי שלנו מציין שהשאלה הזו היא הנפוצה ביותר, בגלל שלא מעט אנשים תוהים אם משתלם להם לקנות משקפי שמש עם מספר (בגלל האפשרות שהמספר יעלה ומיד לאחר מכן, יהיה צורך בקנייה של משקפי שמש חדשים).

כדי לבחון את השאלה הזו לעומק, אחת ולתמיד, ביקשנו מסשה להסביר לנו מה עדיף? יותר טוב לחוד או יחד? הנה כל התשובות שסשה סיפק לנו:

 

רוצים לדעת מה התשובה? תבדקו בעצמכם

סשה אומר שכשהוא נשאל את השאלה הזו, הוא תמיד עונה את אותה התשובה: אם אתם רוצים לדעת אם עדיף משקפי שמש או משקפי ראייה, אתם צריכים לבדוק את העניין בעצמכם. סשה טוען שכל אחד מחליט אחרת בהתאם לפרמטרים שונים. אלו, לדבריו כמה סוגים שונים של אנשים שבדקו את הנושא ומצאו שיש להם העדפה מסוימת:

 

  1. אלו שמעדיפים משקפי ראייה ומשקפי שמש ללא מספר

יש מי שמעדיף ללכת עם משקפי ראייה, לקנות עדשות מגע וללכת עם משקפי שמש ללא מספר.

 

  1. אלו שמעדיפים משקפי ראייה ומשקפי שמש עם מספר

לעומת אלו שצוינו קודם לכן, יש מי שמעדיפים לקנות משקפי ראייה עם מספר ומשקפי שמש עם מספר, כי הם נמנעים משימוש בעדשות מגע מסיבות שונות.

 

אז איך נדע מה נכון לנו?

אם אתם רוצים לדעת מה נכון לכם, אתם צריכים ללכת לחנות אופטיקה שנמצאת קרוב לביתכם ופשוט לנסות. אם יש לכם משקפי ראייה ואתם לא רוצים להשתמש בעדשות, אתם צריכים למדוד משקפי שמש ולהבין שאין לכם ברירה, אלא לקנות זוג עם מספר. אתם הרי לא יכולים ללכת ברחוב עם משקפי ראייה ומעליהם משקפי שמש ללא מספר. אנחנו לא בשנות ה-80 פה. אתם תיראו כמו בדיחה מהלכת. לעומת זאת, אם יש לכם עדשות מגע (או אם אין לכם ואתם פתוחים להצעות), אתם צריכים לגשת לחנות האופטיקה ולראות איך אתם מרגישים עם משקפי שמש ועדשות מגע. אנחנו יכולים לומר לכם מראש שלא כולם מסתדרים עם השילוב הזה, אבל מי שמסתדר, מקבל איכות חיים.

 

לסיכום – משקפי שמש או משקפי ראייה, לבד או לחוד?

אפשר לומר שסשה לימד אותנו היום דבר או שניים לגבי הסוגיה הזו שנוגעת למשקפי שמש ומשקפי ראייה. בדומה לכל התלבטות אחרת בחיים – אם אתם רוצים לדעת מה התשובה הנכונה לכם אתם צריכים לגשת לחנות האופטיקה הקרובה לביתכם ולבדוק מהי האפשרות הנוחה לכם ביותר. עכשיו, אתם יודעים שזו השאלה הנפוצה ביותר שאופטיקאים נשאלים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שכשתגיעו לחנות, האופטיקאי כבר ידע מה לענות לכם מבלי לחשוב יותר מידי.

מאחלים לכם בחירה טובה ונוחה ביותר.

 

משקף על החול

אולי יעניין אותך גם

פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה