חיפוש
חיפוש

מתחברים לחברת הגז – מה חשוב לבדוק לפני

באם אתם לפני מעבר לדירה חדשה, ישנם לא מעט עניינים אותם עליכם לבדוק טרם המעבר.

מלבד העברת רכושכם האישי, ודאי תרצו לוודא כי השירותים אותם אתם מקבלים, לרבות אספקת מים, חשמל וגז, יעברו יחד אתכם לדירה החדשה.

כאשר מדובר באספקת גז, ישנה חשיבות מכרעת לבצע בדיקות טרם ההתחברות לחברת הגז.

מהן הנקודות החשובות אותן עליכם לבדוק טרם ההתחברות? זאת ועוד במאמר הבא.

 

מבוא

בעידן של ימינו, השימוש בגז הביתי הולך וגובר. בין השימושים הנפוצים בגז כמובן, הוא לשימוש בכיריים על מנת לבשל. כיום, לאספקת הגז שימושים רבים נוספים, בהם הפעלת דוד חימום המים וכן גופי חימום למיניהם. בשל השימוש הנרחב באספקת הגז בבית, עליכם לבחון היטב את החיבור החדש לגז בעת מעבר הדירה, שכן הדבר יכול להביא לסכנות רבות.

 

בחירת ספק הגז

ישנה חשיבות מכרעת לבחור אך ורק ובספק גז מורשה. רכישת או התקנת גז מגורם שאינו בעל רישיון, אסורה בחוק ומהווה סכנת חיים, לכם ולסביבתכם.

בשל כך, על מנת להתחבר לחברת גז בצורה חוקית, אמינה ומעל לכל בטוחה, בחרו בספק גז אשר מופיע ברשימה של חברות הגז המורשות בישראל, אותה ניתן למצוא בחיפוש מהיר באינטרנט או דרך משרד האנרגיה.

בחרו בחברת גז איכותית ומשתלמת, אשר תיתן לכם ראש שקט.

 

כיסוי ביטוח

על מנת שחברה תקבל את הרישיון לספק גז, עלייה להציג פוליסת ביטוח בהתאם לדרישת החוק. הביטוח יהיה תקף לאורך כלל תקופת רישיונו של המספק. משכך, יש לבדוק, בנוסף לרישום חברת הגז במרשמי משרד האנרגיה, יש לוודא כי לחברה קיים כיסוי ביטוח בתוקף.

 

בדיקות

על ספק הגז אותו בחרתם לבצע מספר בדיקות טרם חיבורכם לגז. בין הבדיקות השונות, יהא על הספק לוודא את תקינותו של מתקן הגז עצמו שברשותכם, ולוודא כי אינו מהווה סכנה לנפש או לרכוש.

כמו כן, על הספק לבצע בדיקות תקינות תקופתיות. משכך, מומלץ לבדוק כי חברת הגז בעלת מוניטין של שירות אדיב, שכן אלו יבקרו בביתכם באופן תקופתי.

 

תשלומים

כאמור לעיל, כאשר אתם מעוניינים להתחבר לאספקת הגז, עליכם לפנות לחברת גז מורשה. לפי החוק, על החברה חל איסור לגבות תשלום בעבור התקנת בלון הגז, זאת בשל העובדה כי החברה אינה מוכרת לכם את בלון הגז, אלא למעשה רק משאילה. באם ברשותכם כבר עומד בלון גז מבעוד מועד, על חברת הגז למלא אותו.

התשלום בעבור אספקת הגז תהא בעבור השימוש אותו הנכם עושים בגז, ולא בעבור מתקן הגז. מחיר ההתקנה יהא בעבור שירות הטכנאי, או בעבור התאמת ציוד מיוחד על מנת להתחבר לאספקה.

 

 

אש

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה