חיפוש
חיפוש

מתחתנים בקיץ הקרוב? 5 טיפים לבחירת הדיג'יי שלכם

לא מוגזם לומר שמוזיקה טובה בחתונה מבחינה בין אירוע בלתי נשכח לקטסטרופה. דיג'יי מקצועי ידע לזהות את תגובות הקהל, להעביר שירים באופן חלק ויהיה בקיא במה נחשב הכי חם עכשיו. אם כן, איך בוחרים דיג'יי? מה הפרטים הקטנים שחשוב לשים לב אליהם? הלכנו לבדוק עבורכם.

 

  1. המלצות

המקור האמין ביותר לאיכות הדיג'יי הוא המלצה מצד חווי השירות. אם הייתם לפני שנה בחתונה של חברים או קרובי משפחה, רקדתם ונהניתם – כדאי לברר ישירות מי היה הדיג'יי, ולבדוק במהרה האם הוא פנוי בתאריך שלכם.

דרך נוספת לבדוק היא באמצעות קבוצות פייסבוק ואתרי המלצות, שמלאים בביקורות מפורטות ואמינות. סביר להניח שמדובר בדיג'יי איכותי שיוכל להתאים לצרכים שלכם ככל שיש לו יותר המלצות. יחד עם זאת כדאי לזכור שחוות הדעת יכולות להשתנות בעקבות הטעם המוזיקלי של כותבי ההמלצה או הביקורת. לפרטים נוספים בנוגע לדיג'יי איכותי, מומלץ מאד לפנות ל-swing dj's.

 

  1. מפגש היכרות עם הדיג'יי

אפילו אם לדיג'יי מסוים יש המון המלצות, כדאי ואף הכרחי להיפגש איתו באופן אישי ולוודא שיש ביניכם כימיה. שיחת ההקדמה תסייע לכם להבין אם הדיג'יי עשוי להתאים לאירוע, לכן אל תהססו לשאול הרבה שאלות.

חשוב מאד לבחור דיג'יי שתחושת הבטן שלכם לגביו טובה, מכיוון שמדובר גם בכימיה עם האורחים שלכם – אשר משתקפת בשילוב מה שאתם אוהבים לבין מה שילהיב את האורחים על הרחבה. במידה וסגנון מוזיקלי מסוים חשוב לכם באופן מיוחד, זה הזמן להעלות את הנושא.

 

  1. סגנון מוזיקלי

יש מגוון מאד רחב של די-ג'יים, שמהוקצעים בסוגים שונים של אירועים. חלק יהיו בקיאים בכמה סגנונות, וחלק יתמחו רק בסקטור ספציפי. חשוב מאד לשאול את הדיג'יי מה הסגנון באירועים שהוא מנגן בהם, מה הוא הכי אוהב לנגן ומה לא. תיאום הציפיות יעזור להם להבין במהירות האם מדובר באיש מקצוע שמתאים לצרכים שלכם או לא.

 

  1. בזמן חתימת החוזה

מומלץ לוודא שמצויין בחוזה האם הדיג'יי מגיע לאירוע עם עוזר או טכנאי שנשאר איתו עד הסוף, ושהוא מגיע עם ציוד גיבוי למקרי חירום של תקלות טכניות. כמו כן, כדאי להכניס לחוזה גם סעיף גיבוי במקרה שעולה צורך במחליף לדיג'יי בעקבות מחלה. גם שעת ההגעה ומגבלות זמן צריכים להיות מעוגנים בחוזה – הדיג'יי אמור להיות מוכן כבר בשלב שלפני קבלת הפנים, וודאי לא תרצו שיארוז את חפציו מוקדם משציפיתם.

 

  1. לא להתפשר!

שלב בחירת הדיג'יי הוא רגע מכונן בארגון החתונה, ובדרך כלל אחת מהבחירות הקשות ביותר. ראשית, בעקבות האחריות הגדולה שעל כתפי הדיג'יי, והחשיבות האדירה להצלחת החתונה כולה שאנחנו נוטים לייחס לעבודתו.

לסיכום, חשוב לא לשכוח שמטרת הדיג'יי היא לשרת אתכם והאורחים שלכם בחתונה שלכם. עליו לקרוא את הקהל ולכבד את הבקשות שלכם כדי ליצור אווירה מתאימה. אין אירוע שחוזר על עצמו, לכן הכימיה עם הדיג'יי חשובה מאד. מהסיבה הזו – אל תתקמצנו בפירוטים ודרישות, ואל תתפשרו על דיג'יי שאתם מרגישים איתו בנוח!

מתחתנים בקיץ הקרוב? 5 טיפים לבחירת הדיג'יי שלכם

אולי יעניין אותך גם

פולוסה