חיפוש
חיפוש

מתי חובה לרכוש עריסה לתינוק?

נולד לכם תינוק? מזל טוב! הגדלת המשפחה זה רגע מאד מיוחד ומרגש אבל גם מעט מלחיץ.

יש הרבה דברים שצריכים לחשוב עליהם כמו אוכל, ביגוד, הנעלה, צעצועים ובין היתר עריסת תינוק.

עריסת התינוק חשובה לשלווה שלכם ושל ילדיכם ולכן חשוב לדעת עליה כמה שיותר.

 

מתי קונים?

עריסה לתינוק משומשת בארבעת החודשים הראשונים בחייו של העולל. זה המקום בו תינוקכם עומד לישון במשך שעות ארוכות ולכן חשוב לייחס לבחירת העריסה חשיבות. שימו לב שעריסה שתהיה מתאימה תיתן לילד לישון יותר. את העריסה כדאי לקנות בקניה הראשונה שאתם מבצעים למוצרי ילדים.

 

איזה סוגי עריסות יש?

עריסה מתחברת – ישנו סוג מיוחד של עריסה שנקרא עריסה מתחברת. עריסה זו יכולה להתחבר למיטתכם. העריסה טובה להורים שרוצים לישון קרוב לילדיהם וכך אם יש בעיה יכולים לעזור לו תוך שניות ספורות. כמובן שגם את העריסה המתחברת אפשר לנתק וכשרוצים להעביר אותה למקום אחר.

שימו לב שניתן לקנות מזרון שממשיך את המזרון של מיטת ההורים. כך לא יהיה רווח בין המזרון של תינוקכם לבין המזרון שלכם. הדבר יגרום ליותר נוחות של התינוק, וכך יתעורר פחות במשך הלילה.

עריסה על גלגלים – עריסה שיש לה גלגלים יכולה להיות ניידת. כך תוכלו להעביר אותה ממקום למקום בקלות – לבית של סבא וסבתא, לסלון או לכל מקום שתחפצו.

עריסה מתכווננת – ניתן לרכוש אריסה שניתן לשנות לה את הגובה. כך בהתאם לגובה התינוק תוכלו להתאים את העריסה. תינוקות גדלים מהר והפונקציה עוזרת להתאים את העריסה לקצב הגדילה שלהם.

דופן נשלפת – מתאים לעריסות שמתחברות ושלא מתחברות. כך ניתן להוציא את התינוק בקלות בין אם העריסה מחוברת למיטתכם ובין אם לא.

 

האם כדאי לשכור או לקנות עריסה?

את ההחלטה הזו יש לבצע בהתאם למספר שיקולים:

  1. מהו מספר הילד – אם זהו הילד הראשון, ואתם מתכננים להוליד עוד ילדים שישתמשו בעריסה, ייתכן שעדיף לכם לקנות עריסה חדשה במקום לשכור כל פעם מחדש. כך תוכלו לבחור בעריסה איכותית שמתאימה לרצונכם.
  2. תקציב – לשכור עריסה לתינוק יעלה לכם פחות מאשר לקנות עריסה לתינוק חדשה מהניילונים. לכן, במידה ואתם מרגישים בחוסר בתקציב, ואין לכם תקציב גדול לעריסה, ייתכן שעדיף לשכור. עם זאת שימו לב שאת שוכרים ממקום שלא מוריד מאיכות העריסה.

זכרו! החודשים הראשונים של תינוקכם קריטיים מאד להתפתחותו. לכן יש צורך בעריסה נוחה שתגרום לילד שלכם לישון את השעות שהוא צריך כדי לגדול ולהתפתח. אל תקלו ראש בבחירת העריסה – בחרו עריסה איכותית שיהיה לו בה נעים. במידה ואתם לא מבינים בנושא, אל תהססו להתייעץ עם מוכרים, או הורים וותיקים שייעצו לכם מה היה טוב לתינוקם.

 

עגלה

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה