חיפוש
חיפוש

מתי כדאי להשקיע בצמיגים איכותיים?

נסיעה בטוחה, חסכונית ואיכותית מורכבת מפרמטרים רבים, אשר בראשם, כמובן – סוג הרכב שלכם.

אולם מלבד זאת ניתן למנות גורמים נוספים שישפיעו על איכות הנסיעה, ובניהם השקעה בצמיגים איכותיים המתאימים לסוג הרכב שלכם.

מתי נדע שהגיע הזמן להשקיע בצמיגי הרכב שלנו? ואיך שומרים על איכות הצמיגים לאורך זמן?

 

מי מומחה בתחום?

בראש ובראשונה, מי שיודע איזה צמיג מתאים לרכב שלכם – על גודלו, לחץ האוויר הנדרש ועוד – הוא יצרן הרכב. הפרטים רשומים במלואם ברישיון הרכב. מלבד יצרן הרכב, ישנן בארץ חברות מותג המבינות בתחום ומספקות ללקוחותיהם את הצמיגים האיכותיים ביותר בשוק. בין החברות המובילות בתחום, אפשר למנות את צמיגי יוקוהמה, שמספקים בישראל היום את הצמיגים ללקוחות המבינים ביותר.
במידה ואינכם יודעים עם מי להתייעץ, פנו אל צמיגי יוקוהמה ותזכו באיכות מוצר ובאיכות שירות גם יחד.

 

מתי נחליף צמיגים?

הדעה הרווחת היא שצמיגים מחליפים רק לאחר תקר (פנצ'ר). אך המבינים בתחום יעידו שמדובר בטעות שעלולה להפוך לסכנה של ממש. לצמיג, כמו לכל מוצר אחר בשוק, יש "אורך חיים" והוא סובל משחיקה שהחלה החל מהרגע שבו הוא יוצר. הצמיג נשחק משימוש, ממזג אוויר ומתנאי הדרך.
אם כך, מתי כדאי להחליף צמיג? ובכן, אנחנו מעריכים את חיי הצמיג בשלוש עד ארבע שנים לכל היותר. גם אם לא סבלתם מתקר, כאשר נגמרה תקופה זו, מומלץ ביותר להחליף צמיג. את סימני השחיקה תוכלו לראות על הצמיג עצמו – משקעים או בליטות יוצאות דופן, סדקים, נפיחות או יובש.

 

רכבי יד שנייה

קניתם רכב יד שנייה? בין הפרטים הרבים שחובתכם לוודא, בדקו מתי הצמיגים הוחלפו הצמיגים לאחרונה. יש לכם חשש שהצמיגים לא חדשים, או לא תקינים? החליפו אותם, שמרו על עצמכם ועל הנוסעים אתכם.

 

מה יוצא לנו מזה?

לצמיגים איכותיים השפעה ישירה על איכות הנסיעה ובטיחות. הצמיג משפיע על מהירות הנסיעה, על איכות הבלימה וההאצה, על בלימת הזעזועים, על שיווי המשקל ואפילו על צריכת הדלק.
צמיג "בעייתי" (מבחינת שחיקה, לחץ אוויר, גודל או משקל) עלול לייצר החלקה, לפגום בסנכרון שבין הגלגלים השונים ולגרום לכך שתחושו כל מהמורה בדרך.

 

צריך להחליף… זה הזמן להשקיע בבטיחותכם!

בין אם בחרתם להחליף צמיג עקב שחיקה או סיום "אורך החיים" של הצמיג ובין אם עקב תקר (פנצ'ר), זכרו שההחלפה היא רגע ההזדמנות והמחויבות שלכם להשקיע בצמיגים איכותיים.
על אף שאנחנו עלולים להימשך ישירות למחירים הזולים יותר, עלינו לזכור שבתחום הבטיחות ובכלל בעולם הנהיגה, עדיף לשלם יותר על מנת להבטיח את הבטיחות שלכם ושל הנוסעים עמכם.
צמיג איכותי עשוי לעלות למעלה מ- 300 ש"ח, ומחיר משמעותית זול יותר עלול להעיד על גיל הצמיגים, שחיקתם, על התאמה לקויה לרכב או על חובבנות של הספק.

צמיג איכותי מבטיח נסיעה איכותית – זכרו זאת!

 

צמיג

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה